خبرگزاری کار ایران

بانک صادرات اعلام کرد:

مشارکت کارکنان بانک صادرات ایران در ساخت و تکمیل ٧٠ بنای تخریب شده زلزله غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۸۹۸

ساخت و نوسازی ٧٠ باب منزل مسکونی و هفت مدرسه در مناطق محروم زلزله زده استان کرمانشاه با مشارکت کارکنان بانک صادرات ایران آغاز شد.

به گزارش ایلنا، دبیر ستاد خیرین مدرسه ساز بانک صادرات ایران گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت، ساخت و تکمیل ٧٠ باب خانه روستایی و ٧ باب مدرسه تخریب شده در مناطق محروم زلزله زده شهرستانهای سر پلذهاب و ثلاث باباجانی از محل منابع حاصل از مشارکت کارکنان و خیرین این بانک آغاز شده و طبق برنامه‌ریزیهای صورت‌گرفته، این مدارس و منازل مسکونی حداکثر تا پایان آبان‌ ماه سال جاری به بهرهبرداری خواهند رسید.

حمداله عظیمی ماسوله افزود: علاوه بر ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی و مدارس روستایی، ساخت ٣ باب مدرسه و یک مجتمع فرهنگی به نام حضرت ولیعصر(عج) نیز کلنگ‌زنی شده است.

وی از آغاز عملیات عمرانی برای مشارکت در تکمیل طرح شبکه فاضلاب در این منطقه برای بهرهمندی ٦٠٠ خانوار و بازسازی خانههای بهداشت روستایی را نیز با استفاده از همین کمک‌ها خبر داد.

وی با بیان اینکه آبرسانی در روستاهای این منطقه نیز از جمله برنامههای حمایتی بانک به شمار میرود، تاکید کرد: بانک صادرات ایران بیشترین مشارکت را در بازسازی مناطق زلزلهزده استان کرمانشاه برعهده گرفته است.

وی بازسازی یک مسجد در یکی از روستاهای این منطقه را نیز از دیگر فعالیتهای خیرین بانک عنوان کرد که در همه این فعالیت‌ها، سازمان بسیج سازندگی سپاه استان کرمانشاه نیز در عملیات انجام این پروژه ها با بانک صادرات ایران همکاری دارد.

بنابراین گزارش، درجریان وقوع زلزله ٢١ آبانماه سال گذشته، کارکنان بانک صادرات ایران با اهدای میلیاردها ریال کمکهای نقدی و غیر نقدی، سهم قابل توجهی در حمایت از مردم این منطقه داشته و این روند با بازسازی و نوسازی مناطق محروم همچنان ادامه دارد.

به گفته دبیر ستاد خیرین مدرسه ساز بانک صادرات ایران طی ٢٥ سال فعالیت توسط این ستاد، بیش از ١٧ مدرسه و ٢ کتابخانه در اقصی نقاط کشور ساخته و در اختیار آموزش و پرورش و سازمان های ذیربط استانهای مختلف کشور قرار داده شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز