خبرگزاری کار ایران

کمپین «زندگی لبخند توست» ، گامی در راستای مسئولیت اجتماعی آفرینک

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۷۰۷

این تنها شهرهای کرمانشاه نبودند که در زلزله خراب شدند، تنها سقف‌ها نبودند که ریختند و دیوارها نبودند که کم آوردند و خم شدند، بلکه خنده های پرنشاط کودکانه نیز از صورتهای معصومانه شان فرو ریخت. زلزله تمام شد و ما ماندیم و بازماندگانی که یک شبه همه چیزشان را از دست دادند، حالا نوبت ما بود که به کمک آنها بیاییم و دیوارهای شکسته را درست کنیم و برای نشاندن لبخند روی صورت‌ بچه ها تلاش کنیم.

از نخستین روزهای پس از زلزله به فکر کودکان کُرد بودیم، تحمل وضعیت و خرابی برای آنها سخت‌تر بود اما شاد و امیدوار کردن دوباره آنها به زندگی و روزهای آینده راحت‌تر از پدران و مادرانشان، راحت‌تر از آدم بزرگ‌ها. آفرینک توانست در حد یک لبخند و ذره‌ای امیدواری به بچه‌های بازمانده کمک کند. شرکت پیک‌آسا که پیش از این هم بصورت ماهانه کمک‌های انسان دوستانه و مختلفی را برای کودکان محروم مناطق مختلف ایران آماده و ارسال میکرد، راهنما و یاری‌رسان آفرینک در این قدم کوچک اجتماعی بود.

با جستجو، منطقه‌ای را پیدا کردیم که پس از زلزله کمتر به آن توجه شده بود، جمعیت تقریبی کودکان این منطقه برآورد شد و سعی کردیم نیازهایشان را پیش‌بینی کنیم. آفرینک مبلغی را برای کمک به کودکان این منطقه تهیه کرد؛ سپس با جمع‌آوری کمک‌های مردمی نیز از قبیل لوازم تحریر، کیف مدرسه و هدایایی مثل عروسک، لباس گرم و غیره که در کمپین مردمی آفرینک جمع‌آوری شده بود همه را به منطقه زلزله زده ارسال کردیم. حاصل کمک‌ها حدود 170 بسته آموزشی و تفریحی برای بچه‌های زلزله‌زده بود.

کمپین "زندگی لبخند توست" از اولین گام‌های آفرینک در مسیر رسالت اجتماعی و انسان دوستی است که امیدواریم آغازی باشد برای توانمند‌سازی تمام بچه‌های ایران زمین، آرزو کنیم اتفاقات ناگوار برای هیچ کس و هیچ کجا پیش نیاید و امیدوار باشیم در زمان نیاز، بدون هیچ پیشداوری و تبعیضی به یاری یکدیگر بشتابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز