خبرگزاری کار ایران

شرکت چاپ فرشته؛ تولیدکننده انبوه انواع پوشه‌های بایگانی و اداری

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۲۷۶

شرکت چاپ فرشته فعالیت خود را در زمینه چاپ از سال ۱۳۷۴ آغاز و اقدام به تولید انبوه انواع پوشه‌های بایگانی و اداری با تجهیزات پیشرفته کرده است.

محسن پاک سرشت سرپرست فروش گروه بازرگانی فرشته در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: در گذشته گروه بازرگانی فرشته در زمینه واردات مقوا فعالیت داشت. اما در چند سال اخیر به تولید روی آوردیم و امیدواریم بتوانیم در زمینه چاپ و بسته بندی به هموطنان خود خدمت کنیم.

وی با اشاره به عدم حمایت از این صنعت گفت: هدف ما توسعه کسب و کار خود است تا بتوانیم بازارهای کشورهای همسایه را در دست بگیریم. با توجه به اینکه صادرات مناسبی در گذشته به کشورهای همسایه مانند عراق و ترکیه داشتیم اما به دلیل مشکلاتی که در زمینه صادرات به این کشورها به وجود آمد و با توجه به عدم حمایت خاص از سوی دولت کشورهای دیگر این بازارها را از دست دادیم.

پاک سرشت با بیان اینکه نیاز به حمایت از سوی دولت و مسئولان وجود دارد تا بتوان ضمن معرفی محصول به بازارهای مصرفی دیگر کشورها محصولات با کیفیت خود را به این بازارها صادر کنیم. توانستیم در بازار بی ثبات اکنون کشور با برنامه ریزی خاص بازار فروش خود را در داخل کشور حفظ کنیم.

گروه بازرگانی فرشته در پایان از دولت خواست تا ضمن آماده سازی بستر صادراتی به مشکلات وارداتی و تولیدی این شرکتها نیز توجه کند. تا بستر تولید برای تولیدکننده فراهم باشد.  

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز