خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

اولین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در سنندج برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۶۸۹

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: اولین نمایشگاه تخصصی صنعت کشاورزی بصورت ملی آبان ماه امسال در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا،  پیمان اسکندری، در اولین جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه ملی تخصصی کشاورزی اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای توسعه صادرات و در جهت سیاست‌ های راهبردی کشور یعنی رونق کشاورزی، توسعه پایدار برپا خواهد شد.

وی با تاکید اجرا مطلوب این نمایشگاه اذعان داشت: باتوجه به اینکه نمایشگاه تخصصی کشاورزی فضایی مناسب جهت گردهمایی تمام متخصصان و دست اندرکاران صنعت کشاورزی ایران است باید در سطح عالی برگزار شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: این نمایشگاه در بخش های مختلف ماشین آلات، تجهیزات،کود و نهادهای کشاورزی، باغبانی و گلخانه، گل و گیاه، سامانه های نوین آبیاری، زهکشی مقاوم سازی گیاه در مقابل فساد، اتوماسیون محصولات و صنایع وابسته و شرکت های دانش بنیان خواهد بود.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه نشست های تخصصی جانبی متنوع در مباحث موضوعی توسط متخصصان و کارشناسان صنعت تولید در کشاورزی، ایجاد گلخانه، روش های نوین کشاورزی و.. برگزار خواهد شد.

اسکندری تاکید: ارتقای امنیت غذایی مردم در گرو تغییر شیوه‌های سنتی و کم‌بازده کشاورزی و تبدیل‌شان به روش‌های مدرن و کاربرد نهاده‌های سالم در کشاورزی ایران است و نمایشگاه تخصصی کشاورزی می تواند نقش بارزی در کاهش مشکلات کشاورزی کشور ایفا کند.

اولین نمایشگاه تخصصی کشاورزی کردستان با حضور نمایندگان شرکت های مختلف ایرانی و خارجی آبان ماه امسال در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی سنندج پذیرای علاقمندان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز