خبرگزاری کار ایران

تخریب تعدادی آلاچیق و یک دهنه پل غیرمجاز در بستر رودخانه دربند تهران

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۹۰۹

مدیر امور آب تهران بزرگ از تخریب یک دهنه پل غیرمجاز و جمع‌آوری آلاچیق‌های رستوران واقع در بستر رودخانه دربند به‌منظور حفظ جان و مال مردم در مواقع سیلابی شدن رودخانه و به‌دنبال آن آزادسازی حدود یکصد متر مربع از بستر رودخانه دربند از توابع شهرستان تهران خبر داد.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "علیرضا نیکنام" با اعلام این خبر افزود: با تلاش اکیپ گشت و بازرسی منابع آب‌های سطحی امور منابع آب تهران بزرگ، پس از انجام کارشناسی‌های لازم و با تلاش واحد حقوقی جهت اخذ دستور قضایی موضوع تبصره 4 ذیل ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تهران و با پشتیبانی یگان انتظامی شهرستان، یک دهنه پل غیرمجاز و تعدادی آلاچیق رستوران واقع در بستر رودخانه دربند تخریب شد.

مدیر امور منابع آب تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به جریان شدید رودخانه‌ای در مواقع سیلابی شدن، توقف کوتاه‌مدت یا بلند‌مدت در حاشیه رودخانه‌ها ممکن است باعث بروز حوادث و خسارات جانی و مالی شود. وجود این پل‌ها باعث حضور مردم در محل‌های حادثه‌خیز رودخانه می‌شد که تخریب آنها ضمن صیانت از کیفیت آب‌های سطحی، موجب جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه مالی و جانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه‌ها معامله ملکی انجام می‌دهند، حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران بزرگ اخذ نموده تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند .

مدیر امور منابع آب تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: این امور در نقش حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف، مطابق با قانون و بدون هیچ‌گونه اغماضی برخورد لازم را به‌عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز