خبرگزاری کار ایران

رکورد روزانه تولید بریکت گرم در صبافولاد خلیج فارس شکسته شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۷۴۸

معاون بهره برداری شرکت صبا فولاد خلیج فارس از ثبت رکورد جدید تولید روزانه بریکت گرم در کارخانه صبا فولاد خبر داد.

مهندس احسان رسولی در این خصوص عنوان کرد: طی روزهای اخیر، رکورد روزانه تولید بریکت گرم در صبا فولاد، سه بار ارتقاء یافت و به حد نصاب 4200 تن در شبانه روز رسید.

وی ادامه داد: پیش از این بیشترین میزان تولید روزانه در این شرکت 4080 تن در شبانه روز بود که در مهر ماه سال جاری به ثبت رسید.

معاون بهره برداری شرکت صبا فولاد خلیج فارس افزود: این رکورد در اسفند ماه سال جاری و طی روزهای اخیر به 4126 تن، 4150 تن و در نهایت به 4200 تن تولید در شبانه روز ارتقاء پیدا کرد و بیشترین میزان تولید روزانه در این کارخانه ثبت شد.

رسولی خاطرنشان کرد: این موفقیت در سایه تلاش همه جانبه مجموعه مدیران، مشاورین و کارکنان این شرکت و همچنین با انجام مناسب عملیات تعمیرات اساسی در کارخانه صبا فولاد به دست آمد.

وی یادآور شد: همچنین با اقدامات انجام شده، ان شاءالله به زودی شاهد تحقق ظرفیت اسمی تولید در کارخانه صبا فولاد خواهیم بود.

گفتنی است؛ شرکت صبا فولاد خلیج فارس از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری است و نخستین تولید کننده بریکت گرم در ایران با ظرفیت تولید یک و نیم میلیون تن در سال و جزء سه شرکت بزرگ صادر کننده بریکت در دنیا محسوب می شود که در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در بندرعباس قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز