خبرگزاری کار ایران

پیام کارکنان پتروشیمی غدیر به مدیرعامل تاپیکو

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۰۳۱

کارکنان پتروشیمی غدیر خطاب به مهندس مسعود اسم خانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت،گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو) پیامی منتشر کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی غدیر ، متن این پیام به شرح زیر است:

خوزستان شکوهِ تمدنِ هزاره های جاودانه ای است که همواره در پناه خرد ایرانی، بالنده و باشکوه، فراز و نشیب ها را طی کرده و این دودمانِ کهن را به فرزندانی از جنس آب و آفتاب سپرده است. 
مفتخریم که در گرمای طاقت سوز و شرجی نفس گیر دست از کوشش نکشیده ایم و شعله های فروزانِ خودباوری را با تارکِ توانمندی و عشق برآورده ایم.
پای آرمانِ خود ایستاده ایم و در روزهای غبارآلود و جانفرسا به همت جانهای بیقرار پتروشیمی غدیر دست به کارهایی بزرگ زده ایم و پس از یکسال، بازآراییِ این مجموعه ی عظیم را سرافزارانه و زودتر از زمان مقرر به پایان رساندیم.
بزرگترین تعمیرات اساسی غدیر بلحاظ تعداد تجهیزات، گستردگی کار و وزن تغییرات از تیرماه آغاز نشد. از اولین روز بهار که رکوردهای تولید ماهانه یک به یک نسبت به رکوردهای تاریخی قبل میشکست ما اورهال را آغاز کرده بودیم تا پس از یکماه عملیات همچنان با اختلاف از برنامه تولید پیش باشیم.
آری، در آن روزهای دشوار که مردانی بلند همت و از جان گذشته ی شرکت، در راه این هدفِ والا دست از کار نمی کشیدند؛ دکتر اسم خانی بصورت سرزده در ظهر جمعه گرمترین روز سال به دور از همه ی تکلفاتِ رایج روزگار به همرهی برآمد تا دغدغه های کارگران خدوم و زحمتکش غدیر را به نظاره بنشیند.
دکتر اسمخانی عزیز؛ برادر مومن و انقلابی ما؛ نگرش جهادی و عزت بخش شما در آن روز تا همیشه در قلب همکارانتان ماند تا ثابت کند که با روش های مدیریتی ارزشمند اسلامی میتوان تحول آفرین بود.
خوزستان سرزمین دلهای سربلند و جانهای شعله خیزی ست که در 8 سال پایمردی و پایداری نقشی خوش از خویش به یادگار گذارده است.
"جهاد ادامه دارد" شعاری بود که در روز اول زمزمه و سرلوحه تمام اقدامات بود و خدارا شاکریم که به برکت استعانت از ولی نعمتمان با قرائت صلوات خاصه در اولین روز عملیات در پیشگاه شهدا و مردم سرافرازانه این جهاد تمام عیار را به نمایش گذاشتیم.
پیروز و سربلند باشید...
کارکنان شرکت پتروشیمی غدیر
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز