خبرگزاری کار ایران

بازدید سرزده مدیرعامل تاپیکو از پتروشیمی غدیر

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۴۶۵

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) جمعه ۲۴ تیرماه با حضور سرزده در شرکت پتروشیمی غدیر از روند اورهال این شرکت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی غدیر، مسعود اسم‌خانی با حضور در شرکت پتروشیمی غدیر از بخش‌های مختلف این شرکت بازدید کرد.

مسعود اسم‌خانی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین ضمن خدا قوت و خسته نباشید به تمامی کارکنان پتروشیمی غدیر و مجموعه اورهال این شرکت، افزود: پتروشیمی غدیر یکی از شرکت های پیشتاز در عرصه تولید محصولات پتروشیمی است و روند رو به رشد این شرکت پس از اورهال نیز با همت کارکنان مجموعه و توفیقات الهی ادامه‌دار خواهد بود.

اورهال شرکت پتروشیمی غدیر در گرمای طاقت فرسای بیش از ۴۹ درجه همراه با رطوبت و گرد و خاک شروع شد و این اقدام برای آماده‌سازی شرکت و استراحتی کوتاه برای شروع طوفانی خواهد بود.

این اورهال هم‌افزایی شرکت های تابعه تاپیکو را نیز به همراه داشت تا بتوانند در کنار یکدیگر بیش از ۶۰۰ نیروی بومی را در این پروژه بکار گیرند و از ظرفیت شهرستان استفاده کنند.

کارکنانی که به واسطه این گرمای بی‌سابقه از تلاش و کوشش جهت آماده‌سازی مخازن و دستگاه های موجود دریغ نکرده‌اند ، تا چرخه صنعت پتروشیمی در این برهه زمانی بسیار بهتر و مطلوب تر شروع به حرکت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز