خبرگزاری کار ایران

جهش چشم گیر بیش از چهار برابری سود آوری و ۳برابری فروش "فنفت"

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۱۲۵

هلدینگ صنایع تجهیزات نفت از شرکتهای تابعه شرکت سرمایه گذاری اهداف و فعال در زمینه ساخت تجهیزات مرتبط با صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی با چهار شرکت تابعه به نام های شرکت وتکو، پارس پنگان، گسترش شیرسازی و توس پیوند با مدیریت دکتر حسن وفایی می‌باشد.

به گزارش ایلنا از آژانس "نفت ما "،   هلدینگ صنایع تجهیزات نفت در راستای سیاست های متخذه و همچنین تمرکزفعالیت ها ، اقدام به ادغام شرکت تهران سوفا در شرکت گسترش شیرسازی نمود که این امر ضمن هم افزایی و کاهش هزینه ها باعث رشد و ارتقاء و همچنین تمرکز تجهیزات در قالب شرکت جدید نموده است.
همچنین این شرکت ضمن حرکت به سمت تولیدات دانش بنیان، موفق به تولید محصولات استراتژیک از قبیل تولید شیرهای کنترل (Control Valve) گردیده است.
 متعاقب جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت صنایع تجهیزات نفت "فنفت" برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ که با حضور 77/76درصد سهامداران در پنجم تیرماه سال جاری برگزار گردید علاوه بر تقسیم 125 تومانی سود برای هر سهم، فعالیتهای شرکت نشان از رشد بیش از چهار برابری سود آوری، کسب بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان ، افزایش فروش 3 برابری و کسب 41 درصد از سهم بازار دارد که تحقق این امر در شرایط سخت تحریم های غرب و همچنین تاثیرات منفی ویروس کرونا در محیط های اقتصادی  نشان از مدیریت هوشمند در شرکت صنایع تهیزات نفت دارد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز