خبرگزاری کار ایران

در بازدید مدیر عامل تاپیکو از پالایشگاه روغن سازی ایرانول مطرح شد؛

مومنی سرپرست ایرانول: به دنبال رفع موانع تولید با طرح‌های نوآورانه و دانش بنیان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۵۹۵

همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) مدیر عامل و جمعی از معاونین و مدیران هلدینگ سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) از پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول، بازدید کردند

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت نفت ایرانول ، در این دیدار مومنی سرپرست شرکت نفت ایرانول با تاکید بر رفع موانع افزایش تولید از ایجاد معاونت طرح و توسعه در این شرکت با هدف ارائه و توسعه طرح‌های نوآورانه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت ایرانول، در این بازدید اسم‌خانی مدیرعامل و معاونین تاپیکو از بخش‌های مختلف پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول شامل واحدهای عملیاتی، بازدید و‌ در جریان روند تولید و فعالیت‌های واحدهای مختلف این مجموعه قرار گرفتند.

در این دیدار، سرپرست شرکت نفت ایرانول گزارشی از وضعیت عملکرد تولید و فروش محصولات در سال ۱۴۰۰ ارائه کرد.

مسعود اسم‌خانی مدیرعامل تاپیکو نیز در این مراسم با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" بر ضرورت برنامه‌ریزی درخصوص استفاده از ظرفیت شتاب‌دهنده‌های تخصصی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به این نامگذاری باید  ایده‌ها، تولید محصولات جدید با توجه به نیازهای روز بازار، ایجاد بازارهای جدید و توجه جدی به تولید حداکثری براساس سیاست‌های ابلاغی شستا در تمامی لایه‌های شرکت نهادینه و فرهنگ‌سازی شود.

مدیرعامل تاپیکو افزود: به دلیل ظرفیت بسیار خوب ایرانول، توسعه حجم صادرات با توجه به ارزش‌افزوده بالا در کنار تامین نیاز داخلی از الویت‌های اساسی این شرکت در تحقق برنامه سال 1401 باشد.

در پایان مدیرعامل تاپیکو و همراهان از اقدامات انجام شده در ایرانول در زمینه‌های مختلف تشکر کردند و خواستار ادامه روند رو به رشد این شرکت به منظور درخشش بیش از پیش این مجموعه شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز