خبرگزاری کار ایران

پلمپ یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کیش

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۶۴۰

معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از پلمپ یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در این جزیره خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ علی ابراهیمی معینی مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری کیش گفت: در آستانه نوروز به منظور جلوگیری از فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری متخلف، با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی کیش، یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در جزیره کیش پلمپ شد.

 ابراهیمی معینی افزود: این واحد پس از دریافت اخطارهای کتبی به دلیل بهره گیری از روش های نادرست بازاریابی، بهره گیری از جارچیان و عدم تمدید پروانه بهره‌برداری پلمپ شد.

وی با اشاره به شیوه نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در منطقه آزاد کیش تاکید کرد: بر اساس مفاد شیوه نامه، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز، می‌بایست برای فروش و خدمات گردشگری در چارچوب قوانین و به دور از استفاده از جارچیان، خرید شماره تلفن از سرزمین اصلی و سایر راه‌های غیرمتعارف بهره بگیرند و در صورت بروز تخلف، اقدامات قانونی برای برخورد با متخلفین صورت می‌گیرد.

 ابراهیمی افزود: گردشگران جزیره کیش برای خرید خدمات گردشگری از تبلیغات خلاف واقع بازاریاب ها و جارچیان پرهیز کنند و خدمات را بر اساس نرخ مصوب اعلامی سازمان منطقه آزاد کیش از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و یا سامانه های مجاز دارای مجوز خریداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز