خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش؛

به‌زودی شاهد رونق تجارت و افزایش گردشگر در کیش خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۵۹۳

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش، از تکمیل و راه‌اندازی سالن ترمینال مسافری فرودگاه با ظرفیت پذیرش سالانه 6 میلیون گردشگر خبر داد.

علی عرب، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، جزیره کیش را مهمترین جزیره در کشور در حوزه گردشگری دانست و گفت: از جمله سایت‌های اصلی سازمان منطقه آزاد کیش می‌تواند توسعه تجارت و رونق گردشگری را نام برد که در هر دو موضوع بنادر و فرودگاه‌ها به عنوان ویترین و اولین ارائه دهندگان خدمات است و اولین ذهنیت هر مسافری در سفر به جزیره کیش و هندرابی، با فضای بصری و کیفیت خدمات ارائه شده در آنجا شکل می‌گیرد. بنابراین لزوم ارائه خدمات با کیفیت مطلوب مطابق با استانداردهای روز دنیا و منطبق با فرهنگ و اقلیم منطقه از ضروریات محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در جهت افزایش زیرساخت‌های فرودگاهی، ارتقاء سطح استاندارد و فضای عملکرد باند جنوبی فرودگاه کیش در حال اجرا است. به طوری که طول باند 400 متر و عرض آن به 75 متر افزایش یافته و قابلیت نشست و برخاست کلیه تایپ‌های هاپیماهای باری و مسافری را خواهد داشت. همچنین تجهیزات ناوبری و کمک ناوبری در حال تخلیه و نصب است. برج جدید مراقبت فرودگاه نیز به زودی مورد بهره‌برداری کامل قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش از اجرای پایگاه سوخت رسانی فرودگاه خبر داد و افزود: سالن ترمینال مسافری فرودگاه با ظرفیت پذیرش سالانه 6 میلیون گردشگر در حال تکمیل و راه‌اندازی است. همچنین اسکله 35 هزار تنی تکمیل شده و عملیات لایروبی حوضچه مرتبط با آن به زودی آغاز می‌شود.

عرب از اتمام پروژه بروز رسانی اسکله سوختی خبر داد و اظهار کرد: پروژه آبرسانی برق رسانی به شناورها و اجرای سیستم اعلان اطفاء حریق بندر تجاری در حال اجرا است. همچنین ایجاد زیرساخت‌های جدید، قابلیت و ظرفیت دو حوزه بندر و فرودگاه به زودی افزایش چشمگیری یافته امیدوارم به تناسب شاهد رونق تجارت و افزایش میزان گردشگر در جزیره زیبای کیش خواهیم بود.

بر اساس این گزارش: بندر چارک، بندر تجاری و مسافری کیش، بندر صیادی میر مهنا و بندر تدارکاتی هندورابی بنادر موجود تحت نظر سازمان منطقه آزاد کیش است. همچنین فرودگاه بین‌المللی کیش و فرودگاه جزیره هندورابی در حوزه هوایی مشغول ارائه خدمات به مسافران، گردشگران و ساکنین جزیره زیبای کیش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز