خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران خبرداد:

امضاء سند توسعه صنعت گردشگری در کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۶۰۳

در بالفعل کردن ظرفیت های کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو، یک شورای راهبری شکل خواهد گرفت و یک سند توسعه صنعت گردشگری نیز در این کنفرانس امضاءخواهد شد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران، در نشست خبری اولین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو با اشاره به این که باید برای فعالیت های اقتصادی و رونق بازار محصولات مختلف در مازندران، هزینه شود، یاد آور شد: هزینه برای فعالیت‌های اقتصادی و ارز آوری در استان، هزینه نبوده، بلکه سودآوری، موفقیت و موجب اعتلای مازندران است.

به گزارش ایلنا از ساری، وی با اشاره به تغییر چشم انداز و راهبردهای توسعه استان، تصریح کرد: از راهبردهای توسعه استان که در مسیر تغیر و تحول جدی قرار گرفته، حوزه گردشگری سلامت با عنوان گردشگری نوین است که طبق برنامه به دنبال پایداری در این صنعت و رونق آن هستیم و برگزاری این کنفرانس به تحقق آن کگمک بسیار خواهد نمود.

احسانی، برگزاری کنفرانس گردشگری سلامت را در جهت پایداری این صنعت موثر خواند و بیان کرد: برای گسترش و توسعه تجارت که از برنامه های محوری اقتصادی استان است، کشورهای عضو اکو در اولویت هستند چون تعهدات فی مابین دارند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران افزود: فرودگاه‌های مازندران فاقد شدت پروازو عدم تاثیر اقتصادی اند و با برگزاری این کنفرانس در بخش توسعه فرودگاه‌ها ورود پیدا خواهیم کرد که کمکی قابل توجه در دیگر حوزه‌های زیرساختی است.

احسانی، بابیان این که اجرای طرح گردشگری سلامت، به سلامت محیط زیست و کاهش آلودگی ها کمک خواهد کرد، اظهار داشت: برگزاری این کنفرانس بحثتوسعه زیر ساخت ها و لزوم تقویت آن ها را در ذهن و نگاه مدیران فراهم خواهد نمود و منجر به توسعه صنعت درمان و زیر ساخت های آن خواهد شد.

احسانی، با اشاره به این که اطلاع رسانی نا صحیح، منجر به هزینه برای استان و چالش برای فعالیت مسوولانه برخی دستگاه ها خواهد شد، گفت: اگر در ساختار توسعه، دارای ادبیات مشترک باشیم و رسانه ها با همسویی در توسعه زیر ساخت های اداری، دستگاه های اجرایی را حمایت کنند، افق توسعه در این بخش پدیدار خواهد شد.

وی با اشاره به این که در بالفعل کردن ظرفیت های کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو، یک شورای راهبری شکل خواهد گرفت و یک سند توسعه صنعت گردشگری نیز در این کنفرانس امضاءخواهد شد، افزود: در پایان نیز بیانیه ای در جهت بهره گیری از ظرفیت های طرح شده در کنفرانس و تداوم همکاری بین کشورهای عضو اکو در موضوع گردشگری سلامت تنظیم خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز