خبرگزاری کار ایران

استقبال بی نظیر از نهمین نمایشگاه ونمایش هوایی در جزیره کیش

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۰۱۳

برگزاری باشکوه نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی کشور، گردشگران زیادی را به جزیره کیش جذب کرد.

به گزارش ایلنا، نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی وهوانوردی کیش با تمهیدات پیش بینی شده وحضور فعال دست اندرکاران داخلی وخارجی صنایع هوا و فضا با استقبال بی نظیر گردشگران در جزیره کیش مواجه شد.

همزمان با 5 آذر و روز نخست برگزاری نمایش هوایی بیش از 15 هزار نفر بیننده نمایش مهیج هواپیماها درآسمان کیش بودند.

در دومین روز برگزاری نمایش هوایی نیز بیش از 17 هزار نفر با حضور در محل برگزاری، از دیدن حرکات نمایشی وآکروباتیک تیم های هوایی لذت بردند.

جاذبه های برگزاری این رویداد مهم صنعت هوایی کشور ضریب اشغال هتل ها و اماکن اقامتی  کیش را به 87 درصد رساند و طی مدت دوروز نخست برگزاری نمایشگاه هوایی 95 پرواز وارد جزیره کیش شدند که نشان می دهد این نمایشگاه ونمایش های هوایی از سوی گردشگران با استقبال گسترده ای مواجه شده است.

حضور 200 فعال رسانه ای برای پوشش این نمایشگاه از نقاط قوت برگزاری نهمین دوره نمایشگاه صنایع هوایی وهوانوردی کیش است که دستاوردهای صنعت هوایی کشورمان را به تمام دنیا معرفی کرد.

همچنین 100 شرکت فعال درحوزه هوا وفضا آخرین توانمندیهای خود را دراین نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

چهارتیم داخلی وخارجی نیز در مدت چهار روز، روزانه دو ساعت برای حاضران دراین رویداد مهم، نمایش های زیبایی هوایی اجرا می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز