خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

۵۰ بازرس برای نظارت بر اصناف در شهرستان ساری فعالیت میکنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۰۲۱

نمادهای زیبایی در شهر ساری قرار داده‌ایم که برای نخستین‌بار، جایگاه مرکز استان به صورت ویژه دیده شده است / مشکل ما در زمینه اصلاح شبکه و آبرسانی است و اجرای این پروژه هم به حدود ۹ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

جواد واحدی در محل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها در این ایام پوشش خبری خوبی داشتند و از این بابت از رسانه‌ها سپاسگزاریم.

به گزارش ایلنا، جواد واحدی فرماندار ساری با اشاره به اینکه آمادگی حضور مسافران در مرکز استان را داریم، تصریح کرد: نمادهای زیبایی در شهر ساری قرار داده‌ایم که برای نخستین‌بار، جایگاه مرکز استان به صورت ویژه دیده شده است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مسائل مورد توجه استاندار مازندران، بحثزباله است، گفت: برای مدیریت زباله و داشتن شهری بدون زباله، کشیک‌هایی در محورهای شهرستان ساری تعریف کردیم که مسئولیت این کشیک‌ها بر عهده بخشداران است و هر روز نسبت به جمع‌آوری زباله اقدام می‌کنند.

فرماندار ساری یادآور شد: محیط زیست شهرستان هم با ایجاد پایگاه‌هایی نسبت به توزیع ظروف یک‌بار مصرف و ظروف زباله اقدام کرده است.

وی با اشاره به فعالیت ۵۰ بازرس برای نظارت بر اصناف در شهرستان ساری که به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند، افزود: بازرسان آرد و نان را هم فعال کردیم و در روستاها و شهرها بر کیفیت و کمیت نان نظارت دارند.

واحدی با اشاره به مشکلات قطعی آب در روزهای پایانی سال ۹۲ و کمک مدیران آب و فاضلاب شهری و روستایی برای رفع این مشکل، ادامه داد: از مردم تقاضا داریم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

وی با بیان اینکه در مرکز استان مشکل تامین آب نداریم، اظهار داشت: مشکل ما در زمینه اصلاح شبکه و آبرسانی است و اجرای این پروژه هم به حدود ۹ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

واحدی افزود: عابربانک‌های شهرستان ساری هم پاسخگو هستند و فعلا مشکلی در این زمینه نداریم.

وی بیان کرد: در سال ۹۳ هیچ گونه افزایش نرخ در اماکن اقامتی در شهرستان نداریم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز