خبرگزاری کار ایران

تفریحات مناسب کودکان در مقاصد گردشگری محبوب

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۱۰۲

در ادامه می توانید تفریحات مناسب کودکان را در چندین مقصد گردشگری محبوب را بخوانید.

تفریحات مناسب کودکان در کیش

خوب، زمان زمان حاکمیت بچه‌ها در خانواده است. بنا به گفته جامعه‌شناسان، دیگر دوره مردسالاری به سر آمده و زن‌سالاری نیز کمی به سر آمده و عصر، عصر فرزند سالاری است. حال حتی اگر بتوانیم  از بی‌منبعی آن‌چه که در مورد جامعه‌شناسان گفته شد و از خودساخته بودن گفته‌ی مذکور بگذریم، نمی‌توان از این سخن پرمغز مادربزرگم گذشت که «لجبازی و بهانه‌گیری کودک شاه را از تختش به پایین می‌کشد». پس در یک سفر به کیش اگر خدای ناکرده گرفتار معضل بزرگ لجبازی کودک شدید بهترین راه درمانش سرگرم کردن او در میان بازی‌های جذاب شهربازی‌های کیش است که البته برای خودتان هم جذاب و لذتبخش خواهد بود. در ادامه به دو شهربازی هیجان‌انگیز کیش سفر می‌کنیم.پیش از خرید تور کیش سایت سفر باتو و اطلاعات و جزئیات تور لحظه آخری را ببینید.

 پارک بازی ماسه

ماسه بازی به دلیل ایجاد فضای سالم و استاندارد بازی و افزایش مهارتهای حرکتی - هیجانی کودکان به عنوان یکی از شش ابزار اصلی پارک بازی در تمام کشورهای پیشرفته جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. کودک در ماسه بازی، نیازهای حسی- حرکتی خویش را برآورده می‌کند و انرژی غنی شده در درون خویش را به گونه ای منطقی تخلیه می‌کند که این عمل نه تنها آرامش روحی او را افزایش می دهد بلکه باعث پویایی رفتارش می شود. حال درصورتی که این انرژی امکان بروز نیابد احتمالاً به اضطراب، افسردگی و پر تحرکی تبدیل می‌شود. همچنین تجربیات ماسه بازی درمانی که تاریخچه ای بیش از شصت و پنج سال در کشور های اروپایی و امریکایی دارد، نشان داده است که کودکان عصبی و زودرنج را می توان از طریق ، ماسه بازی درمان کرد

شهربازی هایلند کیش:

   هرگاه نام کیش و شهربازی با هم تلفیق می‌شود آن‌چه که به ذهن و زبان می‌آید لذت بازی‌های بی‌نظیر شهربازی سرپوشیده هایلند کیشاست. مجهز‌ترین و مدرن‌ترین تکنولوژی‌هایی که دست به دست هم داده‌اند تا دنیای مجازی را برای گردشگر نسبت به دنیای واقعی لذتبخش‌تر نماید را در این شهربازی می‌توان دید. از شبیه‌سازی هواپیمای جنگی با پرخش ۷۲۰ درجه گرفته تا ماشین‌سواری حرفه‌ای مجازیکه سطح ابعاد را در هم شکسته و دنیای ۵ بعدی را مقابلتان قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید با جدیدترین تکنولوژی واقعیت مجازی با دوستانتان نبرد گروهی داشته باشید و یا از دیدن فیلم‌های هیجانی در سینمای هفت بعدی که پا را از ماشین‌سواری پنج بعدی نیز فراتر گذاشته لذت ببرید. اگر مدعی قدرت تمرکز بالا هستید این گوی و این میدان؛ لیزر ماز آماده است تا نشان دهید که در قدرت تمرکز چند مرده حلاجید. اگر هم به آموزش فرزندانتان اهمیت می‌دهید آن را می‌توانید در پارک دیجیتال کودکان به‌همراه سرگرمی‌های مختلف محقق سازید.

تفریحات مناسب کودکان در مشهد

سرزمین عجایب

مجتمع الماس شرق به عنوان یک مرکز بزرگ تجاری، تعداد زیادی از خانواده‌ها را به آنجا می‌کشد. در این مجموعه امکانات تفریحی متعددی برای بچه‌ها وجود دارد. یکی از این امکانات، شهربازی سرزمین عجایب، واقع در طبقه سوم و چهارم این مجتمع است. بیش از ۱۰۰ بازی کامپیوتری و جایزه‌ای به همراه بازی‌هایی مانند قطار، ماشین برقی و فوتبال دستی که در این مجموعه در 2 طبقه جمع‌آوری شده است که می‌تواند ساعات نشاط‌آور و فراموش نشدنی را برای بچه‌ها فراهم کند. سرزمین عجایب را می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده مشهد به حساب آورد که این توانایی را دارد با بازی‌های متنوع و گوناگون چند ساعت بچه‌ها را سرگرم کند. به جز سرزمین عجایب، در این مرکز سینما پنج بعدی و یک آکواریوم به نام شهر دریایی شرق وجود دارد که دارای مجموعه‌ای از ماهیان جمع آوری شده از تمام دریاهای‌های شور جهان است. تنوع گونه‌های ماهی موجود در این آکواریوم بسیار قابل توجه است و در میان آنها از کوسه ماهی تا خرچنگ نعل آبی و مجموعه ماهیان کارتون نمو پیدا می‌شود.در مورد تور مشهد در سایت سفر باتو بیشتر بخوانید.

باشگاه کودک و آینده

اینجا اولین باشگاه بازی کودکان در ایران است که به مهارت‌های اجتماعی از قبیل کنترل خشم، اعتماد به نفس و همکاری از طریق بازی می‌پردازد. گل بازی، آب بازی، بازی‌های جسمی و حرکتی مثل وسطی و اوریکامی موجب می‌شود کودک لذت بازی در کوچه و خیابان را در محیطی امن و به صورت کنترل شده تجربه کند.

حضور والدین در این مرکز به منظور بازی با بچه‌های خود جزء برنامه‌های روزمره باشگاه است که موجب می‌شود بچه‌ها و والدین تحت نظر کار‌شناسان روان‌شناسی و علوم تربیتی لذت بازی کردن را تجربه کنند. تمام این موارد می‌تواند موجب ایجاد شادی و تعادل روحی، شکوفایی خلاقیت و کمک به یادگیری بهتر بچه‌ها و کسب تجربه از طریق بازی با گروه همسالان شود.

پارک ساحلی آفتاب

مادرانی که فرزند کوچک دارند از این‌که به خاطر گرفتاری‌های کودک دیگر وقتی برای خودشان ندارند، ناراضی هستند. شاید بزرگ‌ترین مزیت این مجموعه برای مادران، وجود استخر مخصوص کودکان به همراه چند مربی مخصوص کودک باشد که می‌تواند خیال مادران را برای چند ساعت شنا، ماساژ و تمدد اعصاب راحت کند. این مجموعه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی طبقاتی دنیا دارای امکانات ویژه‌ای مانند سونای ماسه، حمام آفتاب و حمام اسپوتاست که با وجود یک مجموعه آبی برای کودکان به همراه اتاق خواب و بازی و مربیان مربوطه برای نگهداری بچه‌ها بهترین محل برای چند ساعت شنا و بازی برای مادر‌ان و بچه‌های‌شان باشد. وجود چند سرسره بازی کودکان به همراه استخر موج برای بچه‌ها می‌تواند با ایجاد محیطی نشاط‌آور برای آنها، محل استراحت، ورزش و تمدد اعصاب والدین بچه‌ها هم باشد.

تفریحات مناسب کودکان در مالزی

مرکز دیسکاوری پتروناس

پتروناس یک مرکز علمی جذاب است که با داشتن سرگرمی ها و روش های جذاب داستان علم و تکنولوژی را در صنعت انرژی بیان می کند. تجهیزاتی که در این مرکز وجود دارد به گونه ای طراحی شده که بازدید کنندگان می توانند به راحتی تمامی آنها را لمس و حس کنند. بازدید کننده ها می توانند از تمامی دستگاه ها استفاده و به صورتی جذاب مطالب علمی را بیاموزند، این سفر علمی برای کودکان بسیار جذاب خواهد بود. مسائلی مثل چگونگی مسواک زدن یک فضانورد در فضا یا تجربه سوار شدن به هلکوپتری در یک سکوی نفتی و امثال آن تجربه ای جالب برای بزرگ و کوچک است. کودکان از سن ۳ سال به بالا می توانند از این مرکز لذت ببرند. مرکز دیسکاوری پتروناس واقع در طبقه چهارم برج های دوقلو می باشد و گزینه بسیار خوبی جهت فرار از آفتاب و رطوبت زیاد مالزی برای چند ساعت به شمار می رود.در مورد تور مالزی اطلاعات بیشتری می توانید در سایت بدست آورید

آکواریوم برج های دو قلو

آکواریوم بزرگ کوالالامپور بیش از ۵۰۰۰ گونه از موجودات آبزی را نمایش می دهد. یکی از امکانات جالب این آکواریوم حرکت بازدیدکنندگان از تونلی شیشه ای به مسافت ۹۰ متر می باشد. دیدن کوسه و مارماهی و سایر موجودات دریایی از نزدیک داخل تونل تجربه ای بسیار جالب برای کودکان و حتی بزرگتر ها خواهد بود.

زمین بازی برج های دوقلو

‌درست در کنار برج های دوقلو محوطه بازی بسیار خوبی برای کودکان وجود دارد. این محوطه یکی از بهترین زمین های بازی برای کودکان در جنوب شرقی آسیا به شمار می رود. محوطه ای که کودکان می توانند آب بازی کنند و از گرما و رطوبت زیادی که این شهر دارد رهایی پیدا کنند. رقص فواره ها در مرکز این محوطه بسیار زیبا و دلپذیر است. شما می توانید در یک بعد از ظهر به آنجا رفته و همراه با کودکان خود لحظات خوبی را سپری کنید.

کیدزانیا

این مرکز یکی از بهترین مکان ها برای سرگرم کردن کودکان در کوالالامپور به شمار می رود.

در اینجا کودکان می توانند شغل آینده خود را به صورتی جذاب و سرگرم کننده تجربه کنند. کودک از طریق بازی می توانند با تعامل با کودکان دیگر حرفه ها و شغل های متعددی را از نزدیک لمس و تجربه کند. این مکان مانند یک شهر کوچک با بیش از ۹۰ شغل برای کودک لحظات دلپذیری را فراهم می آورد.

کودکان می توانند هر شغلی را مثل پرستار، پلیس، خلبان و… در مدت ۲۰ دقیقه تجربه کنند. نکته جالبی که در این شهر کوچک وجود دارد این است که کودک برای هر کاری حقوقی دریافت می کند و در آخر با پولی که از انجام کارهایش به دست آورده می تواند در قسمتی نوشیدنی یا خوراکی بخرد. برای این مرکز بایستی از قبل رزرو صورت بگیرد.

تفریحات مناسب کودکان درباکو

بازی و گشت و گذار در باکو

اولین دیدنی باکو برای کودک همان بلوار باکو در امتداد ساحل است.

جایی پر از گل‌ها و درخت‌های جورواجور که عصرها بچه‌ها را حسابی سرحال می‌آورد و فضای امن و خوبی برای قدم زدن و بازی و شیطنت است.

تماشای فواره‌های میدان فانتین هم به خصوص شب‌ها بهترین دیدنی باکو برای کودکان است.

توی همین میدان فانتین یک مرکز تفریحی به نام زیگ زاگ زون برای کودک و نوجوان هست که وسایل بازی متنوع، انواع گیم و بازی‌های کامپیوتری و کلی هم غذا و دسرهای جورواجور دارد. زیگ زاگ زون درست طبقه بالای رستوران مک دونالد است.

هپی لند در مرکز خرید پارک بلوار هم یکی از دیدنی‌های باکو برای کودک است.

اینجا از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است و وسایل بازی متنوعی برای رده‌های سنی مختلف دارد.

مرکز خرید ۲۸ مال هم شهر بازی خوبی برای بچه‌‌ها دارد که تا ۱۰ شب باز است و همه چیز هم دارد: زمین بازی کودک، سینمای ۶ بعدی، مرک تفریحی کودک، بولینگ کودک، کافه کودکان و مغازه اسباب‌بازی فروشی.جزئیات بیشتر در مورد تور باکو در سایت موجود است.

این مرکز خرید نزدیک ایستگاه قطار مرکزی باکو است.

سرگرمی و خوش‌گذرانی در باکو

تابستان‌ها، بهترین دیدنی باکو برای کودک پارک آبی یا آکوا پارک است.

چند استخر شنای بزرگ و مجهز و کلی وسیله بازی و سرسره‌های جذاب دارند که ساعت‌ها شما و بچه‌ها را سرگرم آب‌بازی می‌کنند.

حتی یک استخر مخصوص برای بچه‌های زیر شش سال هم دارند. آکوا پارک در خیابان رشید بهبودف قرار گرفته و از ۷ صبح تا ۱۰ شب باز است.

سیرک باکو هم می‌تواند سفر با کودک به باکو را دلچسب‌تر کند. کلی داستان و هیجان و ماجرای خنده‌دار اینجا انتظار بچه‌ها را می‌کشد.

بچه‌ها وارد دنیای جادو و شعبده‌بازی می‌شوند و هنرمندان، کمدین‌ها، آکروبات‌بازها و دلقک‌ها را از نزدیک می‌بینند.

هرکدام از اجراهای سیرک باکو حدود ۲۰۰۰ نفر تماشاچی دارند.

شهربازی کوالا پارک هم یکی از جالب‌ترین دیدنی‌های باکو برای کودک است که به خصوص بچه‌های کوچکتر خیلی دوستش خواهند داشت.

تشک‌های بادی، چرخ‌و‌فلک‌های رنگارنگ، سرسره‌های مارپیچ، تاب‌های بلند و کلی بازی و تفریح خانوادگی دیگر که برای گذراندن یک نصف روز شاد همراه کودکان در باکو عالی‌اند.

برای بچه‌های بزرگتر و نوجوان‌ها جاذبه‌های دیدنی باکو هم می‌تواند جالب باشد. برج دختر، قصر شیروان شاه و پرسه زدن در شهر قدیم در یک عصر خنک شما و بچه‌ها را سر شوق می‌آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز