خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان منطقه آزاد ارس:

کلید دولت تدبیر به قفل‌هایی اشاره می‌کند که در جامعه وجود دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۷۷

بحران هویت، مشارکت، مشروعیت، نفوذ و توزیع عادلانه که در حال حاضر از مشکل منطقه‌ای و بومی به بحران ملی تبدیل شده است، مشکلات اجتماعی هستند که لازمه حل آنها آموزش و عزم همگانی است.

ایلنا: معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: کلید نماد دولت تدبیر و امید است و در عین حال به قفل‌هایی اشاره می‌کند که در جامعه وجود دارند و باید باز شود.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " بهرام سرمست " که در اولین نشست انجمن اولیا و مربیان در منطقه آزاد ارس سخن می‌گفت با تاکید بر اهمیت تقویت ارتباط اثربخش و حل مشکلات اجتماعی به وجود آمده اظهار داشت: بحران هویت، مشارکت، مشروعیت، نفوذ و توزیع عادلانه که در حال حاضر از مشکل منطقه‌ای و بومی به بحران ملی تبدیل شده است مشکلات اجتماعی هستند که لازمه حل آن‌ها آموزش و عزم همگانی است.
وی با بیان اینکه بحران‌های اجتماعی موجب شکاف بین نسل‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنان که کودکان با والدین ارتباط موثر نخواهند داشت لذا باید هرچه سریع‌تر با آموزش‌های لازم رفع شود.
سرمست حرکت همسو با پیشرفت تکنولوژی‌های نوین ارتباطی را مورد تاکید قرار داد و گفت: متاسفانه والدین در این زمینه به مراتب از فرزندان کند‌تر و عقب‌تر هستند و آموزش و پروش نیز در مدارس روش درست زندگی کردن را به فرزندان آموزش نمی‌دهد.
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس تصریح کرد: کودکان ما در زمینه علمی بسیار موفق ظاهر می‌شوند ولی در زندگی اجتماعی و ارتباط با همدیگر آموزش‌های لازم ارائه نمی‌شود و به همین دلیل نسل امروز تنهایی را با عمق وجود خود درک می‌کنند.
وی با تاکید بر شیوه آموزش روش اندیشیدن به جای آموزش اندیشه‌ها در ادامه به ابعاد مختلف مهارت‌های ارتباطی پرداخت و گفت: مهارت‌های کلامی، شنود و بازخورد و ضرورت تفاهم و درک متقابل میان والدین و فرزندان از علائم یک ارتباط موفق و موثر دانست.
گفتنی است اولین نشست انجمن اولیا و مربیان با موضوع کلید‌های ارتباط و رفتار با نوجوان با استقبال گرم خانواده‌ها و مربیان آموزشگاه‌های فعال در منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا برگزار شد.
همایش نشست انجمن اولیاء و مربیان با موضوع کلید‌های ارتباط و رفتار با نوجوان با سخنرانی اساتید برجسته دانشگاه در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز