خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت، حضرت امام محمّد تقی علیه السلام

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۳۴۷

 بسم الله النور

سالروز شهادت، حضرت امام محمّد تقی علیه السلام نهمین  ستاره درخشان سپهر ولایت و امامت  را به تمامی مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره کیش تسلیت عرض می کنم.

فرزند بزرگوار حضرت ثامن الحجج، نهمین مقتدای ایمان و رستگاری که با درایت و شجاعتی بی نظیر برگزاری جلسات مناظره و مباحثه و تربیت شاگردانی توانمند در حوزه علوم دینی را به عنوان موثرترین روش برای مبارزه با دشمنان دین و تحکیم و گسترش تشیع و تقویت فرهنگ شیعی برگزیدند. بدون شک در فضای خفقان حکومت عباسی جلسات مناظره حضرت جواد الائمّه علیه السلام و پاسخ های صریح و روشن علمی ایشان به پرسش های تمام دانشمندان آن زمان و طرح مسئله های علمی جدید و مبارزه روشنگرانه با فرقه های ضاله، نقشی بی بدیل در صیانت از دین مبین اسلام و حفظ خط فکری تشیع داشت. 

 از منظرحضرت جواد الائمه (ع) علم و دانش یکى از مهمترین عوامل رسیدن به کمالات عالى دنیوى و اخروى بود و از اینرو پیروان خود را به تحصیل علم و دانش توصیه و تشویق می کردند.

امید است که در سایه الطاف الهی و با تأسی به آن امام همام، خود را به زیور علم و ایمان بیاراییم و کسب معرفت و دانش را سر لوحه برنامه‏ زندگى خویش در عرصه های گوناگون فردی و اجتماعی قرار دهیم.

علی اصغر مونسان

رییس هیات مدیره ومدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز