خبرگزاری کار ایران

انجام آزمایش شنوایی سنجی و بینایی سنجی دانش آموزان جزیره هندورابی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۱۶۰

مدیر جزایر اقماری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تمامی دانش آموزان جزیره هندورابی مورد آزمایش شنوایی سنجی و بینایی سنجی قرار گرفتند.

 

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ایرج شرف زاده با بیان این که در ادامه ارائه خدمات درمانی، بهداشتی و پزشکی به ساکنان جزیره هندورابی، چهارشنبه 17 آبان از 30 دانش آموز این جزیره آزمایش غربالگری پیشگیری از تنبلی چشم و شنوایی سنجی، بعمل آمد؛ افزود: این مهم با همکاری با عوامل اداره بهزیستی کیش انجام شد و علاوه بر آن کودکان با اورژانس، مباحث خود مراقبتی، شناخت احساسات، هیجانات و خودآگاهی آشنا شدند.

شرف زاده از بازگشایی خانه بهداشت هندورابی طی چند روز آینده خبر داد و یادآور شد: هرماه بنا بر نیاز ساکنان جزیره هندورابی، یک پزشک از بیمارستان جزیره کیش برای انجام معاینه ساکنان هندورابی عازم این جزیره می شود .

بر اساس این گزارش در حال حاضر 23 دانش آموز در مقطع ابتدایی و 7 دانش آموز در مقطع متوسطه در جزیره هندورابی مشغول به تحصیل هستند.

جزیره زیبای هندورابی با 22کیلومتر مربع مساحت و 130نفر جمعیت در فاصله 28کیلومتری کیش و 6کیلومتری سرزمین اصلی در استان هرمزگان واقع شده است .

گفتنی است هندورابی ، فارور کوچک و فارور بزرگ سه جزیره الحاقی به منطقه آزاد کیش هستند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز