خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد بخش خصوصی کیش برای سرمایه گذاری در گردشگری سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۳۳۵

بسترهای لازم از نظر زمین و مجوزها برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در بخش گردشگری سلامت کیش فراهم شده است.

به گزارش ایلنا؛ طهمورث قاسمی دبیر مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش جمعه 22 اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری " راشا تودی" روسیه با اعلام این مطلب گفت: مطالعات توجیهی انجام شده جهت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری سلامت کیش نشان می­دهد که بازگشت سرمایه و سود عملیاتی حاصل از این سرمایه گذاری، مطلوب و زمان بازگشت سرمایه بین 2 تا 4 سال است.  

وی، افزود: از آنجایی که سرانه فضای سبز جزیره کیش شش برابر استاندارد جهانی است و صنایع آلاینده در کیش فعالیت ندارند از این رو گردشگری پاک از مزیت های این منطقه است که می تواند مورد توجه سرمایه گذاران بخش گردشگری سلامت قرارگیرد.

طهمورث قاسمی افزود: ظرفیت پذیرش 6 میلیون گردشگر فرودگاهی، امکان پهلوگیری شناورهای 35 هزار تنی، امنیت اجتماعی مثال زدنی، موقعیت ژئو اکونومیک، امکان دسترسی به آب های آزاد و معافیت 20 ساله مالیاتی و صادرات و واردات کالا بر اساس نظام ارزش افزوده، جزیره کیش را به مکان مناسبی جهت سرمایه گذاری داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

طهمورث قاسمی با بیان این که  ۷۰ میلیارد ساعت فراغت در کشور داریم که در کنار بازار منطقه،  بازار هدف بسیار خوبی است؛ افزود: منطقه آزاد کیش می تواند بخش عمده‌ای از این بازار را جذب و نیاز گردشگری آنان را تامین کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز