خبرگزاری کار ایران

حسن بیگی سرپرست استانداری مرکزی خطاب به دستگاههای اجرایی استان:

از ایجاد محدودیت برای خبرنگاران پرهیز کنید

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۵۱

کلیه دستگاه‌های اجرایی، جهت تسهیل در روند اطلاع رسانی از ایجاد محدودیت‌های بی مورد(از جمله ورود و خروج و یا تبادل اطلاعات مورد نیاز) برای خبرنگاران بپرهیزند و تمهیدات لازم را جهت رفاه حال خبرنگاران اعزامی در برنامه‌های مربوطه بیاندیشند.

شکرالله حسن بیگی سرپرست استانداری مرکزی با ارسال بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی بر اطلاع رسانی اقدامات و فعالیتها تأکید کرد

به گزارش ایلنا در این بخشنامه ضمن بیان ارزش اطلاع رسانی آمده: اطلاع رسانی از اقدامات و فعالیتهای هر سازمان نقش مهمی در توسعه و ارتقاء آن و همچنین ایجاد انگیزه و امید بین مردم و افزایش اعتماد و جلب مشارکت در توسعه همه جانبه کشور ایفا می‌کند.

حسن بیگی سرپرست استانداری مرکزی در این بخشنامه از دستگاههای اجرایی خواسته با استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی از جمله تارنما(سایت) جهت انعکاس اخبار و فعالیتها استفاده کرده و لازم دانسته دستگاههای اجرایی تارنمای خود را در اسرع وقت بروز نموده و از تمام ظرفیتها و امکانات گسترده قابل اجرا(همچون ارتباط مستقیم با مدیر و معاونین دستگاه، فراخوان‌های مناقصه و مزایده، اسامی و شماره تلفن مدیران و کارکنان دستگاه، شرح وظایف سازمان، گزارش عملکرد و…) استفاده بهینه نمایند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان با تأکید بر ارتقای روند اطلاع رسانی فعالیت ها و خدمات، در این بخشنامه خواسته: دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های در دست اقدام خود را به صورت روزانه از طریق مکاتبه، ایمیل و یا پیامک به اطلاع رسانه ها و جراید برسانند.

حسن بیگی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی، جلسات، مصوبات و همچنین برنامه‌ها و فعالیتهایی که با حضور استاندار برگزار می‌کنند را به نحو مطلوب به آحاد مردم اطلاع رسانی کنند.

همچنین در این بخشنامه ضمن تأکید بر پاسخگویی به موقع دستگاه‌های اجرایی به درخواستها و نیازهای مردمی، خواسته شده با پاسخ به موقع به درخواستهای مردمی در ایجاد اعتماد به دولت و دستگاههای اجرایی نقش آفرینی کنند.

سرپرست استانداری مرکزی از روابط عمومی دستگاههای اجرایی خواسته تا اخبار جراید و اداره کل صدا و سیما را در رابطه با درخواست ها و شکایت های مردمی رصد کرده، پاسخگو باشند و به صورت سه ماهه موارد را به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی واقع در اداره کل روابط عمومی استانداری گزارش دهند.

حسن بیگی خاطر در بندی از این بخشنامه از کلیه دستگاه های اجرایی خواسته جهت تسهیل در روند اطلاع رسانی از ایجاد محدودیت های بی مورد(از جمله ورود و خروج و یا تبادل اطلاعات مورد نیاز) برای خبرنگاران بپرهیزند و تمهیدات لازم را جهت رفاه حال خبرنگاران اعزامی در برنامه های مربوطه بیاندیشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز