خبرگزاری کار ایران

توسط پلیس آگاهی استان مرکزی صورت پذیرفت؛

دستگیری یکی از سارقان مسلح فراری

کد خبر : ۲۳۸۲۵۸

یکی از سارقان مسلح فراری که هفته گذشته از الیگودرز به سمت خمین و گلپایگان متواری شدند و در این مسیر چندین نفر را کشته و زخمی کرده بودند توسط پلیس آگاهی استان مرکزی دستگیر شد.

فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی از دستگیری یکی از عوامل حادثه خمین گلپایگان توسط پلیس آگاهی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اراک، سردار عزیزالله ملکی صبح امروز، پنج شنبه، در جمع خبرنگاران در اراک با اشاره به حادثه درگیری نیروی انتظامی استان با مهاجمان مسلحی که در پی تعقیب نیروی انتظامی در روز ۶دی ماه در شهر خمین به سمت استان اصفهان متواری و به وقوع حوادثتلخی در گلپایگان دامن زدند، افزود: نیروی انتظامی استان با آمادگی کامل در مواجهه با افراد مسلحی که از استان لرستان وارد این استان شده بودند در روز یکشنبه یکی از مهاجمان را به هلاکت رساند و چهار خودروی سرقتی آنان را متوقف کرد.

وی با اشاره به پیگیری‌های نیروی انتظامی استان گفت: در روز گذشته یکی دیگر از این افراد مسلح که توسط پلیس آگاهی شناسایی شده بود در یکی از شهرهای مرزی کشور دستگیر شد که جهت روشن شدن موضوع حادثه و دستگیری دیگر عوامل حادثه متهم دستگیر شده در مراحل بازجویی و تحقیق قرار دارد.

سردار ملکی در ادامه از انهدام یک باند حرفه‌ای قاچاق کالا و دستگیری پنج نفر در این رابطه خبر داد و افزود: با توجه به اینکه استان مرکزی در شاهراه مواصلاتی راه های کشور قرار دارد حجم کالاهای قاچاق مکشوفه در این استان همواره بالاست که در آخرین مرحله در هفته جاری ماموران مبارزه با قاچاق کالا با شناسایی ۵ خودرو حمل کالای قاچاق ضمن دستگیری قاچاقچیان موفق به کشف ۳۸۸۵ گوشی موبایل و تبلت به ارزش ۳۰ میلیارد ریال شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی قاچاق کالا را یکی از عوامل رکود اقتصادی و افزایش بیکاری در جامعه توصیف کرد و مقابله با قاچاقچیان کالا را از برنامه‌های الویت دار نیروی انتظامی استان برشمرد و تصریح کرد: برخورد جدی با پدیده قاچاق کالا از ابتدای امسال در دستور کار پلیس است.

ملکی با اشاره به رشد کشفیات در قیاس با سال گذشته گفت از ابتدای سال جاری تا کنون ماموران انتظامی استان با اجرای طرح‌های مختلف ۱۸۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و ضبط کرده‌اند که کشفیات این کالا‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۷ درصدی نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه پیرامون حادثه اخیر تیراندازی خمین و گلپایگان افزود: پس از دستگیری یکی از عوامل این حادثه روز گذشته توسط ماموران پلیس آگاهی استان این پرونده به صورت ویژه در دست بررسی است و در روزهای آینده جزئیات آن از طریق رسانه‌ها در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز