خبرگزاری کار ایران

میرزایی بخشدار قره چای:

توسعه همه جانبه و امید بخش ورزشی از برنامه های این بخشداری است

کد خبر : ۲۳۰۷۶۶

محسن میرزایی عصر جمعه در مراسم اختتامیه مسابقات چند جانبه فوتسال یادبود مرحوم مجید انصاری در سالن ورزشی شهر جاورسیان افزود: توسعه رشته های ورزشی موجب افزایش روحیه، نشاط و شادابی و ضریب سلامت مردم می شود.

بخشدار بخش قره چای شهرستان خنداب گفت: توسعه همه جانبه و امید بخش رشته های ورزشی از برنامه های مهم و جدی این ورزش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خنداب، محسن میرزایی عصر جمعه در مراسم اختتامیه مسابقات چند جانبه فوتسال یادبود مرحوم مجید انصاری در سالن ورزشی شهر جاورسیان افزود: توسعه رشته های ورزشی موجب افزایش روحیه، نشاط و شادابی و ضریب سلامت مردم می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رشته های ورزشی دارای مخاطبان بسیار زیاد به خصوص در قشر جوانان است بنابراین با توسعه بیش از پیش رشته های ورزشی می توان زمینه کاهش آسب های اجتماعی را فراهم کرد.

بخشدار بخش قره چای خنداب افزود: در زمینه توسعه رشته های ورزشی نباید از قشر بانوان غافل شد زیرا بانوان نقش بسزای در ارتقا سلامت خانواده دارند.

در این مسابقات که به مدت دو روز با حضور پنج تیم پیشکسوت برگزار شد، تیم پیشکسوتان روستای سناورد مقام اول را کسب کرد.
بازدید بخشدار بخش قره چای به همراه فرماندار شهرستان خنداب از روستای مس سفلی، بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه زمستانه نیازمندی های خانواده در شهر جاورسیان و دیدار از سه معلول به مناسبت روز جهانی معلولان از دیگر برنامه های بخشدار بخش قره چای بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز