خبرگزاری کار ایران

اولین نشست رابطین بازرسی وپاسخگویی به شکایات مردمی بهزیستی استان مرکزی برگزار شد

کد خبر : ۲۰۴۰۸۱

نخستین نشست رابطین بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردمی اداره کل بهزیستی استان مرکزی در سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان برگزار شد

نخستین نشست رابطین بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردمی اداره کل بهزیستی استان مرکزی در سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان برگزار شد

به گزارش ایلنا درابتدای این نشست دکتر رفیعی مدیر کل بهزیستی استان گفت: یک نظارت کننده باید جامع نگر, امانتدار و حافظ حرمت ها باشد

رفیعی افزود: توجه به بخش نظارت ارتقا سلامت اداری را به دنبال دارد

وی ادامه داد: نظارت و بازرسی یکی از مهمترین ابزارهای مدیریتی هرسازمانی به شمار می‌آید و سازمان بهزیستی به دلیل ماهیت تخصصی خود دارای ابعاد مختلف نظارتی است که به این امر مهم باید توجه ویژه ای شود.

رفیعی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی دارای مخاطبین مختلفی است و به واسطه نوع مشکلی که این عزیزان دارند وظیفه ما در قبال ایجاد محیطی آرام در جهت رفع مشکلات آنها دوچندان بوده وعدم توجه به قصور همکاران ما در مواجه با مراجعان نارضایتی های عدیده‌ای را ایجاد خواهد کرد

مدیر کل بهزیستی استان یادآور شد: به همین دلیل مهمترین وظیفه رابطین بازرسی منتخب سازمان این است که به مراجعان و ارباب رجوع این اطمینان را بدهند که به شکایات آنها رسیدگی لازم خواهد شدو توصیه آن است که علاوه بر ایجاد رضایت مندی زمینه برای رفع مشکلات نیز فراهم گردد

در ادامه نشست مددی کارشناس مسئول دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل بهزیستی استان مرکزی نیز وظیفه بازرسان را شناسایی نقاط ضعف و ارایه راهکارهای مناسب برای مدیران عنوان کرد و افزود: این مجموعه وظیفه روان‌سازی جریانات امور برای رسیدن به اهداف مورد نظر سازمان را برعهده دارد.

وی اظهار داشت سازمان بهزیستی به واسطه تنوع خدماتی که ارایه می‌دهد همواره مورد نقد مراجعان قرار دارد که این مساله امری طبیعی است اما بایستی در این زمینه هوشیار بود و با پیگیری سریع و به موقع شکایات اجازه نداد این مسایل به مشکل حادی مبدل گردند

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی بهزیستی ادامه در ادامه عنوان نمود که یکی از حیاتی ترین ارکان یک مدیریت سالم و کار آمد وجود یک نظام نظارت و بازرسی است که لازمه حفظ سلامت و رشد توسعه هر مجموعه و سازمان و موجب پیشرفت و تعالی کارکنان می باشد

ضمنا در این نشست جهت ارتقا سطح دانش و آگاهی رابطین بازرسی؛ وظایف و اوصاف بازرسین و در خصوص چگونگی نظارت و بازرسی کار آمد مطالب آموزشی به همکاران ارائه گردید و هماهنگی های لازم برای نظارت مطلوب به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز