خبرگزاری کار ایران

در پی اختلالات شبکه سوخت‌رسانی کشور انجام شد؛

بازگشت 21 جایگاه سوخت‌رسانی استان مرکزی به مدار توزیع

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۹۸۲

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی با اشاره به اختلال ایجاد شده در جایگاه‌های توزیع سوخت استان مرکزی، گفت: هم اکنون اختلال در 21 جایگاه سوخت‌رسانی این استان رفع شده است و این جایگاه‌ها به مدار توزیع بازگشته‌اند.

به گزارش ایلنا، سعید جمشیدی افزود: تاکنون از مجموع 100 جایگاه سوخت‌رسانی استان مرکزی که دچار اختلال شده بودند، 21 جایگاه رفع ایراد شده و به مدار سوخت‌رسانی بازگشته‌اند و فرایند سوخت‌رسانی توسط آنها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته، در ساعات آینده شمار این جایگاه‌های سوخت افزایش پیدا خواهد کرد و مشکل به طور کامل برطرف خواهد شد. این اختلال مشکلی در سهمیه بنزین و نیز قیمت آن تأثیرگذار نیست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی اظهار داشت: کارکنان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی هم اکنون در حال سرکشی و رسیدگی به جایگاه‌های سوخت هستند تا پس از رفع نقص فنی، تمامی جایگاه‌ها به حالت عادی سوخت‌رسانی برگردند.

جمشیدی تصریح کرد: از صبح امروز به دلیل مشکلات فنی در جایگاه‌های سوخت سراسر کشور مشکلاتی ایجاد شد. این رخداد باعث اختلال در عملکرد جایگاه‌های سوخت تمام کشور بود. استان مرکزی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده است.

وی به موضوع فعال بودن فرایند سوخت‌رسانی در جایگاه‌های CNG اشاره کرده و بیان داشت: هیچ مشکلی در سوخت‌گیری جایگاه‌های CNG وجود ندارد و مردم می‌توانند بدون هیچ مشکلی در جایگاه‌های CNG سوخت‌گیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز