خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

هیچ کارت سوختی از پمپ بنزین‌های استان البرز جمع آوری نشده / لزوم فرهنگ سازی برای استفاده از کارت های سوخت شخصی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۷۱۷

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز با عنوان اینکه دستورالعمل جمع آوری کارت سوخت جایگاه های استان اجرا نشده، گفت: این دستورالعمل در راستای فرهنگ سازی استفاده از کارت های سوخت شخصی بوده و شهروندان از افزایش قیمت و یا کاهش سهمیه و اعتبار در کارت های هوشمند خود، نگران نباشند.

فهیمه قلندرزاده در کفت و گو با ایلنا در ارتباط با جمع آوری کارت سوخت آزاد بنزین از جایگاه‌های سوخت استان البرز، اظهار کرد: تا امروز (شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱) هیچ دستورالعملی با موضوع جمع آوری کارت سوخت از پمپ بنزین‌های استان به شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه البرز اجرا نشده است.

وی افزود: هیچ کارت سوختی از پمپ بنزین های سطح استان البرز جمع آوری نشده و تمام کارت‌های سوخت موجود در پمپ بنزین‌های استان در حال تراکنش بوده و روال استفاده آنها تا اطلاع ثانوی به قوت خود باقی خواهد ماند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز با تاکید بر استفاده از کارت‌های سوخت شخصی جهت ساماندهی مصرف و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا، گفت: با استفاده از کارت سوخت شخصی، اعلام تراکنش می شود و مشخص خواهد شد راننده خودرو از کدام جایگاه سوخت، بنزین خریداری کرده است لذا در راستای ارزیابی میزان مصرف بنزین در مناطق، لازم است شهروندان از سهمیه آزاد کارت سوخت خودرو استفاده کنند.

قلندرزاده با عنوان اینکه رانندگان اغلب ترجیح می‌دهند برای خرید بنزین آزاد از کارت پمپ بنزین‌ها استفاده کنند، افزود: ماهیانه علاوه بر ۶۰ لیتر سهمیه دولتی بنزین با قیمت هزار ‌و‌ ۵۰۰ تومان به میزان ۱۵۰ لیتر به صورت آزاد و با قیمت مصوب ۳ هزار تومان در کارت سوخت مالکان خودرو سواری شارژ می شود اما بیشتر شهروندان از سهمیه بنزین آزاد خود اطلاع ندارند و یا از کارت سوخت شخصی، کمتر استفاده می‌کنند.

این مسئول شایعه گرانی بنزین را کاملا رد کرد و گفت: دستورالعمل جمع آوری کارت سوخت از پمپ بنزین ها، چنانچه اجرایی شود در افزایش قیمت بنزین هیچ تاثیری نخواهد داشت.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز با تاکید بر عدم نگرانی شهروندان البرزی، گفت: در صورت اجرای این دستورالعمل، کارت سوخت کاملا جمع آوری نمی‌شود اما تعداد محدود خواهد شد. همچنین در قیمت مصرف برای رانندگانی که کارت سوخت خود را همراه ندارند یا کارت آنها صادر نشده، قیمت بنزین آزاد نسبت به گذشته هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

قلندرزاده در پایان، تاکید کرد: شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی به دنبال فرهنگ سازی استفاده از کارت‌های سوخت شخصی است و مردم نیز اطمینان داشته باشند که به میزان مورد نیاز، سهمیه و اعتبار در درون کارت‌های هوشمند سوخت‌شان موجود است.

انتهای پیام/
معصومه امین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز