خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛

جذب 46 پزشک متخصص در مراکز بهداشتی و درمانی استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۶۷۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با اشاره به چگونگی جذب نیروهای پزشک متخصص در مراکز درمانی استان، گفت: 46 پزشک متخصص جدید در 11 تخصص درمانی، در مراکز بهداشتی و درمانی استان مرکزی جذب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا امانی افزود: این پزشکان در تخصص‌های، داخلی، قلب، ارتوپدی، رادیوانکولوژی، رادیولوژی، زنان، چشم، کودکان، بیهوشی، جراح و روانپزشک در مراکز درمانی شهرستان‌های اراک، فراهان، شازند، کمیجان، خنداب، آشتیان، تفرش، دلیجان و محلات ارائه خدمت خواهند کرد.

وی ادامه داد: از مجموع 58 نیروی معرفی شده به دانشگاه علوم پزشکی اراک، 46 نفر آغاز به کار کرده‌اند، اما 12 پزشک غیبت دارند. بیشتر پزشکان غایب از زنان متخصص هستند که یا در دوران بارداری قرار دارند و یا در مرخصی پس از زایمان به سر می‌برند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: در حال حاضر 698 پزشک عمومی، 532 پزشک متخصص و فوق‌تخصص و 1726 کارشناس رشته‌های مختلف پیراپزشکی و مامایی در استان مرکزی فعالیت دارند.

امانی تصریح کرد: 16 واحد بیمارستانی استان مرکزی با مدیریت دولتی، 3 بیمارستان با راهبری حوزه مدیریت درمان تأمین اجتماعی در شهرهای اراک، ساوه و شازند و 3 بیمارستان خصوصی در شهرهای اراک و ساوه به مردم خدمات ارائه می‌دهند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز