خبرگزاری کار ایران

شهردار جدید اراک معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۰۴

مراسم معارفه شهردار جدید اراک صبح امروز با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی دوره چهارم و جمعی از مسئولان استانی در سالن جلسات شورای شهر اراک برگزار شد.

ایلنا: مراسم معارفه شهردار جدید اراک صبح امروز شنبه ۱۸ مهرماه با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی دوره چهارم و جمعی از مسئولان استانی درسالن جلسات شورای شهر برگزار شد.
در این مراسم رییس شورای اسلامی شهر اراک درخصوص روند انتخاب شهردار گفت: در طی برگزاری جلسات مکرر در شورای اسلامی شهر اراک آیین نامه داخلی شورا مورد تصویب قرار گرفت که در قسمتی از این آیین نامه مصوب شده بود که هر عضو شورا می‌تواند سه نفر را به عنوان کاندید شهردار به شورا معرفی نماید.
محمودی با اشاره به اجرای این آیین نامه مبنی بر انتخاب شهردار افزود: در راستای اجرای این امر ۴۵ نفر برای انتصاب سمت شهردار اراک به شورا معرفی که از این تعداد ۸ نفر به مرحله نهایی رسیدند و به ارائه برنامه‌های خود در صحن علنی شورا پرداخته که در ‌‌نهایت ۲ نفر به عنوان گزینه اصلی در نظر گرفته شدند.
وی خاطرنشان ساخت: در ‌‌نهایت مهندس عباسی با ارائه یک برنامه جامع و کامل و کسب آراء ۱۵ نفر به عنوان شهردار اراک انتخاب شد.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک با تاکید براینکه هماهنگی و تعامل مناسب میان شهردار با شورا سبب تسریع در انجام امور خواهد شد تصریح کرد: با توجه به الحاق شهرهای سنجان و کرهرود و کلانشهر شدن اراک قطعا حل مشکلات در تمامی زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف شهری نیازمند یک برنامه ریزی مدون و منسجم است که قطعا مورد توجه تیم مدیریتی جدید شهرداری قرار خواهد گرفت و برای تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی و رفع مشکلات مختلف کلانشهر اراک باید برنامه‌های ویژه‌ای اتخاذ شود.
در بخش دیگری از این مراسم، محمد ابراهیم عباسی شهردار جدید اراک نیز ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان از زحمات تمامی مسوولین استانی، شهردار سابق شهر اراک، اعضای شورای سوم شهر اراک و شورای جدید تقدیر و تشکر نمود و بیان داشت: آنچه را که امروز در سطح شهر مشاهده می‌کنید حاصل تلاش شبانه روزی تمامی عزیزان در مجموعه شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی می‌باشد که امیدورایم در آینده شاهد شتاب بیشتر در انجام این امور با اختصاص اعتبارات مناسب و هدفمند نمودن بودجه شهرداری باشیم.
وی در ادامه برنامه کاری خود برای ورود به شهرداری را با ۵ رویکرد، تعاون، همکاری، هماهنگی، کلیه مدیران و مسوولین استانی و شهر اراک، قانون مداری و اجرای قانون در کلیه فعالیت‌ها و اقدامات، برنامه مداری و اجرای تمامی کار‌ها با برنامه، شورا محوری و همچنین مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در اجرای فعالیت‌های شهرداری عنوان نمود.
شایان ذکراست در پایان این مراسم با اهدای لوح از زحمات و تلاشهای حسن قربانی شهردار سابق اراک تقدیر شد وبا قرائت و اعطای حکم شهردار با امضای وزیر کشور، عباسی رسما به عنوان شهردار کلانشهر اراک معارفه و فعالیت خود را آغاز نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز