خبرگزاری کار ایران

نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد خبرداد،

طرح سئوال از شهردار خرم آباد کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۹۷۴

نایب رئیس شورای شهر خرم آباد، از طرح سئوال چند نفر از اعضایی شورای شهر خرم آباد از شهردار به دلیل عملکرد ضعیف خبرداد.

نایب رئیس شورای شهر خرم آباد، از طرح سئوال چند نفر از اعضایی شورای شهر خرم آباد از شهردار به دلیل عملکرد ضعیف خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، نایب رئیس شورای شهر خرم آباد در ارتباط با طرح سئوال از شهردار، در این زمینه به خبرنگار ایلنا، گفت: به دنبال عملکردنه چندان مطلوب شهردار خرم آبادو تیم کاری ایشان و عمل نکردن به برنامه های ارائه شده به شورای اسلامی پایبند نبودن به برنامه های ارائه شده به شورای شهر در زمان انتخاب به عنوان شهردار خرم آباد، ناکارآمدی و رکود بر شهرداری و عدم اجرای پروژه های جدید و مورد نیاز شهر خرم آباد، عدم هماهنگی با برنامه های شورای شهر، عزل و نصب های غیر کارشناسی در شهرداری و… برخی از محورهای سئوالات مطرح شده است…

رستم کوشکی، تعداد سوالات را ۸مورد ذکر و تصریح کرد:، پروژه های عمرانی تعطیل شده، ساخت و سازهای غیرمجاز، طرح سکونتگاههای غیررسمی و بافت فرسوده، ممیزی املاک، مصوبات معطل مانده شورا، جمع آوری و دفن زباله و بلاتکلیفی تعدادی از پرسنل شهرداری، بخشی از سوالات اعضای شورا از شهردار خرم اباد است.

به گفته وی، با استناد به ماده ۷۳قانون شوراها، رییس شورای شهر مکلف است به صورت مکتوب موضوع طرح سوال را به شهردار ابلاغ نماید و شهردار نیز موظف است که ظرف ۱۰ روز در صحن شورای شهر حضور یافته و پاسخگو باشد که بر این اساس، رییس شورای شهر خرم آباد باید سوالات مطروحه را به انضمام نامه ای به شهردار ابلاغ کند.

وی، اضافه کرد: براین اساس اگر پاسخ و توضیحات شهردار خرم آباد در قبال سوالات مطرح شده قانع‌کننده باشد مسئله خاتمه می‌یابد در غیر این صورت فضا برای استیضاح شهردار ایجاد خواهد شد.

گفته می شود طرح سئوال از شهردار خرم آباد با نظر و امضای نه نفر از اعضای شورای شهر خرم آباد مطرح شده است.

حال امروز که شاهد عدم رشد عمران در شهر هستیم و با گذشت چند ماه از عمر شورای شهر شنیده شده است که چند تن از اعضای شورای شهر اقدام به طرح سئوال از شهردار خرم آباد در خصوص نواقضات در روند پروژه های عمرانی و عدم محقق شدن بودجه سال ۹۲ نموده اند که طبق قانون انتخابات و تشکیلات شورای شهر و انتخاب شهرداران، شهردار موظف است در مهلت قانونی پاسخگو باشد.

شنیده شده است که تعداد سئوالات مطروحه حدود ۸ سئوال می باشد. ضمنا اعضای محترم شورای شهر می توانند در طول دوران خدمت خود از شهرداری سئوالاتی را بپرسند و در صورتی که پاسخ شهردار آنها را قانع نکرد استیضاح شهردار با درخواست یک سوم اعضای شورای شهر انجام می گیرد.

امیدواریم اعضایی شورای شهر خرم آباد در طرح سئوال از شهردار منافع وآبادانی شهررا برمنافع شخصی ترجیح دهند وشهردار هم برای توسعه وآبادانی شهر تلاش کند نه عزل ونصب های غیر کارشناسانه وهردو طرف در توسعه شهر واشتغالزایی در خدمات شهری در خرم آباد کوشا باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز