خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری سازمان میراثفرهنگی در گفت و گو با ایلنا:

نباید از خودم تعریف کنم / مشکلات تورهای گردشگری و هتل‌ها با حمایت دولت حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۱۲

ینکه هیچ چیز مطلق و کامل نیست ولی تمام فعالیت‌ها و تلاش‌ها باید به سمت حل مشکل و آسان شدن مسیر باشد این نیتی است که در تمام ملاقات‌ها وجود داشته و به من انرژی مضاعف می‌دهد.

ایلنا: معاون گردشگری سازمان میراثفرهنگی، گفت: مطمئن باشید در این مسیر هیچ نشدنی وجود ندارد و راه‌حلی برای حل همه مشکلات وجود دارد با وفاق و همدلی و حمایت دولت این مسایل در زمان خود حل می‌شود.

" مرتضی رحمانی موحد " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره حل مشکلات تورهای گردشگری و هتل‌های کشور، اظهار کرد: من به جرات می‌گویم ماحصل دیدارها و گفت‌وگوهایم با این‌ افراد‏ موجی از نشاط و علاقه و انگیزه بود که در چهره آنها دیدم که موجب تقویت روحیه من و همکارانم می‌شود.

وی ادامه داد: مطمئن باشید در این مسیر هیچ نشدنی وجود ندارد و راه‌حلی برای حل مشکلات وجود دارد با وفاق و همدلی و حمایت دولت این مسایل در زمان خود حل می‌شود.

معاون گردشگری سازمان میراثفرهنگی با بیان اینکه در صنعت گردشگری در پیشرفته‌ترین کشورها نیز با آسیب‌ها و مشکلاتی روبه رو می‌شویم، گفت: ‌ اینکه هیچ چیز مطلق و کامل نیست ولی تمام فعالیت‌ها و تلاش‌ها باید به سمت حل مشکل و آسان شدن مسیر باشد این نیتی است که در تمام ملاقات‌ها وجود داشته و به من انرژی مضاعف می‌دهد.

رحمانی در پاسخ به اینکه فکر می‌کنید همانگونه که انتخاب معاون رئیس جمهور هستید، انتخاب فعالان گردشگری نیز هستید، افزود: از خودشان بپرسید من که نباید از خودم تعریف کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز