خبرگزاری کار ایران

در جریان نشست علنی مجلس مطرح شد؛

پژمانفر از توضیحات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قانع شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۳۷۲

نصرالله پژمان‌فر پس از توضیحات سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص نحوه و دلایل تخصیص یارانه کاغذ نشریات و مطبوعات با بیان اینکه اگر وزیری قول دهد طبق مصوبه هیات وزیران عمل کند، از رای‌گیری سوالش در مجلس انصراف می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، در صحن علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، نصرالله پژمان‌فر پس از توضیحات سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص نحوه و دلایل تخصیص یارانه کاغذ نشریات و مطبوعات با بیان اینکه اگر وزیری قول دهد طبق مصوبه هیات وزیران عمل کند، از رای‌گیری سوالش در مجلس انصراف می‌دهد.

هم چنین سیدعباس صالحی تصمیم‌گیری در این باره را به قبل از دوره وزارتش در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موکول دانست و تاکید کرد: بر اساس تکلیف قوانین برنامه پنجم و ششم توسعه و سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، حمایت از نشریات و مطبوعات بخش خصوصی در اولویت وزارتخانه قرار دارد.

پس از توضیحات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده سوال‌کننده با تاکید بر اینکه اگر وزیر طبق مصوبه هیات وزیران عمل کند بنده از رای‌گیری درباره سوالم انصراف می‌دهم، قانع شدن مشروط خود از توضیحات سیدعباس صالحی را اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز