خبرگزاری کار ایران

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد مطرح کرد:

تلاش برای حمایت یارانه‌ای و بیمه‌ای مطلوب از رسانه‌ها/ روزنامه‌های محلی در طرح اشتراک نیم بها متضرر شدند

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۵۴۹

معاون‌مطبوعاتی وزیر ارشاد با بیان اینکه طرح اشتراک نیم بها یکی از کارهایی بود که در گذشته انجام گرفت، گفت: این طرح نتوانست انتظارات را برآورده کند و حتی روزنامه های محلی و استانی متضرر هم شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در دیدار با نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان اظهار داشت: طی مدت کوتاهی که در معاونت مطبوعاتی حضور یافته ام با مطالعه اقدامات گذشته و آسیب شناسی امور درصدد حمایت و کمک به اصحاب رسانه و مطبوعات هستم و در این راستا با تغییراتی در شیوه‌های حمایتی، فعالان این حوزه به زودی متوجه چگونگی کمک های حمایتی این معاونت خواهند شد.

وی افزود: طرح اشتراک نیم بها یکی از کارهایی بود که در گذشته انجام گرفت و البته نتوانست انتظارات را برآورده کند؛ خصوصا روزنامه‌های محلی و استانی که در این بین آسیب دیده و حتی متضرر هم شدند به همین دلیل این طرح لغو شد و سعی خواهیم کرد حمایت یارانه ای و بیمه ای مطلوبی داشته باشیم، ضمن اینکه قصد داریم مشکلات مالیاتی رسانه ها را نیز با تدابیری حل و فصل کنیم.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین اظهار داشت: سابقه رسانه‌ای و مطبوعاتی گیلان پربار و درخشان است که امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز