خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرکرد در تذکر شفاهی:

انتظار نمایندگان مردم این است که واقعیت‌ها گفته شود

کد خبر : ۲۱۸۱۲۹

آیا بازنشستگان با درآمد پایین می توانند امرار معاش کنند؟ امروز بازنشستگان از بیکاری فرزندان و درآمد کم رنج می برند، چرا فکری به حال بازنشستگان نمی شود، آیا بازنشستگان با ماهیانه ۷۰۰ الی ۸۰۰ هزار تومان حقوق می توانند زندگی کنند؟

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: آیا زمان آن نرسیده است که رییس جمهور و هیات دولت به وضعیت زندگی و معیشتی کارگران و بازنشستگان رسیدگی کنند؟

به گزارش خبرنگار ایلنا سید سعید زمانیان دهکردی در صحن علنی مجلس با تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم و با بیان اینکه مسئولان کشور وسازمان بازنشستگی باید به وضعیت معیشتی بازنشستگان رسیدگی کنند گفت: آیا بازنشستگان با درآمد پایین می توانند امرار معاش کنند؟ امروز بازنشستگان از بیکاری فرزندان و درآمد کم رنج می برند، چرا فکری به حال بازنشستگان نمی شود، آیا بازنشستگان با ماهیانه ۷۰۰ الی ۸۰۰ هزار تومان حقوق می توانند زندگی کنند؟

نماینده مردم شهرکرد افزود: رئیس جمهور و هیات دولت آیا زمان آن فرا نرسیده که به وضعیت حقوق کارگران و بازنشتگان صنعت فولاد رسیدگی شود؟ این خانوارها برای هزینه های مختلف زندگی با مشکل جدی روبرو هستند.

وی یادآور شد: به وزیر نیرو، ‌شورای عالی آب، ‌سازمان محیط زیست بارها اعلام کرده ایم که با احداثسد و انتقال آب شرب مخالف نیستیم بلکه با سوء‌مدیریت کارهای غیر قانونی و لابی گری مخالف هستیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: انتظار نمایندگان مردم این است که واقعیت ها گفته شود، ‌برخی ها در وزارت نیرو مسئله آفرین هستند چرا آنها را برکنار نمی‌کنید؟، با حفر تونل و تغییر بستر روخانه مخالفیم و نکته دیگر اینکه آیا وزارت صنعت از وظایف ذاتی خود با خبر است؟ این وزارتخانه باید به مسائل تولید، ‌گرانی لجام گسیخته کشاورزان، دامداران و بیکاران توجه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز