خبرگزاری کار ایران

رحماندوست در گفت و گو با ایلنا:

نحوه ارائه مجوز به معترضان منکرات نهایی نیست / مخالفت دولت طبیعی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۳۶

در مورد بند ارائه مجوز به معترضان هم اگر پیشنهاد بهتری وجود داشته باشد آن را تصویب می‌کنیم و امکان دارد که این یک بند مورد تصویب قرار نگیرد.

یکی از طراحان طرح حمایت از آمران معروف و ناهیان از منکر می‌گوید که اگر پیشنهاد بهتری در مورد نحوه ارائه مجوز به معترضان منکرات در جامعه وجود داشته باشد مورد تصویب قرار می گیرد و نظر مخالف دولت در این مورد طبیعی است.

مجتبی رحماندوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با تصویب کلیات طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و مخالفت دولت با برخی از بندهای این طرح گفت: کدام یک از طرح‌های قانونی وجود دارد که بخشی از بندهای آن مورد انتقاد مجلسی‌ها و دولتی‌ها نباشد؟ در مورد این طرح هم شرایط همین است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با بند ارائه مجوز به معترضان به منکر در جامعه از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و همچنین نادیده گرفته شدن نقش وزارت کشور در این موضوع گفت: ما کلا ذیل ۸ قانون اساسی نیاز داشتیم که قانون تصویب کنیم که کلیات آن نیز الحمدلله تصویب شد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: در مورد بند ارائه مجوز به معترضان هم اگر پیشنهاد بهتری وجود داشته باشد آن را تصویب می‌کنیم و امکان دارد که این یک بند مورد تصویب قرار نگیرد.

رحماندوست همچنین تاکید کرد که بررسی جزییات این طرح به جلسات بعدی مجلس موکول شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز