خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی در اخطار قانون اساسی:

هیات رئیسه مجلس در نوبت‌دهی به تذکرات و اخطارهای نمایندگان از تبعیض پرهیز کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۶۶۳

گاهی شاهدیم که برخی افراد بدون آنکه اسمشان در لوح ثبت شود اجازه بیان اخطارها و تذکرات را از سوی رئیس جلسه پیدا می‌کنند و این درحالی است که نمایندگانی که در لوح اسامی آنها ثبت شده اجازه چنین اظهارنظری پیدا نمی‌کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از هیات رئیسه مجلس درخواست کرد تا در نوبت دهی به اخطارها و تذکرات نمایندگان مجلس نوبت را رعایت کنند.

به گزارش ایلنا، حسین علی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل سوم این قانون که در مورد رفع تبعیض است و همچنین در تذکری به ماده ۲۴ آئین نامه داخلی مجلس که درباره وظایف و اختیارات هیات رئیسه است افزود: متاسفانه در برخی موارد شاهد برخورد دوگانه در نوبت دهی به تذکرات و اخطارهای نمایندگان هستیم.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گاهی شاهدیم که برخی افراد بدون آنکه اسمشان در لوح ثبت شود اجازه بیان اخطارها و تذکرات را از سوی رئیس جلسه پیدا می‌کنند و این درحالی است که نمایندگانی که در لوح اسامی آنها ثبت شده اجازه چنین اظهارنظری پیدا نمی‌کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از هیات رئیسه درخواست کرد تا به این موارد رسیدگی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز