خبرگزاری کار ایران

احمدی در نطق میان دستور:

علمای دینی در عراق عظمت اسلام را به رخ بدخواهان کشیده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۷۲۳

آقای رئیس جمهور امیدواریم ضمن تشکیل کارگروه اطلاع‌رسانی وعده‌هایی که تحقق یافته را به مردم اطلاع دهید و وعده‌هایی که هنوز عملی نشده را اعلام کنید زیرا هیچ سرمایه‌ای برای نظام و دولت بالاتر از اعتماد عمومی نیست و این سرمایه را باید حفظ کرد تا روز به روز شاهد حماسه‌های دیگری باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس نقش علمای اسلامی را در عراق حائز اهمیت دانست و گفت: علمای اسلام در این برهه حساس تاریخی به خوبی عظمت اسلام را به رخ بدخواهان کشیده‌اند.

به گزارش ایلنا، نبی‌الله احمدی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور گروه‌های تروریستی در کشورهای عراق و سوریه گفت: اگرچه این روزهای شادی دوستداران عدالت و مسلمانان است اما با کمال تاسف شاهد حضور گروه‌های تکفیری، ستم پایه و تروریستی از جمله داعش به عنوان نوکران مستکبران جهانی هستیم که سعی در ایجاد رخنه در صفوف مسلمانان دارند.

وی نقش علمای اسلام را در وحدت مردم عراق حائز اهمیت خواند و اظهار داشت: فراموش نکنیم در کشور عراق مراجع بزرگ دینی حضور دارند که در این برهه حساس تاریخی به خوبی عظمت اسلام را به رخ بدخواهان کشیده‌اند.

نماینده مردم داراب و زرین دشت ادامه داد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری باز هم همه مسلمانان را به اتحاد، تعقل، برادری و نوع دوستی دعوت می‌کنیم و باور داریم راه سعادت از اسلام ناب محمدی می‌گذرد.

وی خطاب به گروه های تروریستی بیان کرد: عراق را با کشورهای غیرمسلمان مقایسه نکنید چرا که مردم با تبعیت از مرجعیت دینی مشت محکمی برچهره شما خواهند کوبید و انشاءالله برای همیشه از صحنه روزگار حذفتان می‌کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز خلق حماسه سیاسی گفت: این حماسه به دشمنان ثابت کرد جمهوری اسلامی ایران سرنوشتش از صندوق آرای مردم تعیین می شود نه چیز دیگر.

احمدی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: امیدواریم ضمن تشکیل کارگروه اطلاع‌رسانی وعده‌هایی که تحقق یافته را به مردم اطلاع دهید و وعده‌هایی که هنوز عملی نشده را اعلام کنید زیرا هیچ سرمایه‌ای برای نظام و دولت بالاتر از اعتماد عمومی نیست و این سرمایه را باید حفظ کرد تا روز به روز شاهد حماسه‌های دیگری باشیم.

نماینده مردم داراب و زرین دشت با بیان اینکه به دولت محترم یادآوری می‌کنم شاخصه انتصاب مدیران شاخصه‌های اسلامی و بیشتر جهادگری است و با مدیریت جهادی می‌تواند کشور را نجات دهند، تاکید کرد: با انتصاب مدیران سیاسی و جناحی نمی‌توان به موفقیتی دست یافت.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه نطق خود به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و ابراز داشت: غریب بودن صنعت و تولید پایدار علی رغم وجود ظرفیت‌های پایدار کاملا در این شهرها مشهود است و لازم است وزرای صنعت، معدن و جهاد کشاورزی با فرهنگ‌سازی و آموزش در راستای استفاده از ظرفیت‌های محلی و مردم به این ویژگی حوزه انتخابیه توجه کنند.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس افزود: امیدواریم ایجاد صنایع مادر در دستور وزارتخانه‌ها قرار گیرد و با توجه به آنکه پتروشیمی نیز جزء صنایع مادر است امیدواریم هر چه بیشتر شاهد توجه وزارتخانه صنعت و معدن به پتروشیمی داراب باشیم و علاوه بر آن بانک‌های مرکزی و صندوق توسعه ملی اعتبار لازم را برای این پروژه تأمین کنند.

احمدی با اشاره به مشکلات مردم شهرهای داراب و زرین دشت در خصوص مسائل کشاورزی خاطرنشان کرد: خشکسالی بی‌سابقه و محدودیت‌های اداری و آوارگی کشاورزان در سازمان‌های جهاد کشاورزی و منابع طبیعی رمق کشاورزان را گرفته و حتی ۷۰ درصد مردم با بحران آب آشامیدنی روبرو هستند.

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه کشاورزی دچار بحران شده است، خاطرنشان کرد: وزرای کشاورزی و نیرو و نفت چگونه انتظار دارند وقتی سهمیه سوخت پرداخت نمی‌شود کشاورزان برای جلوگیری از نابودی درختان تلاش کنند و علاوه بر این موضوع کمتر از ۱۰ درصد روستاهای حوزه انتخابیه من گازرسانی شده است.

وی خطاب به وزیر بهداشت گفت: انتظار داریم با ایجاد مراکز درمانی و تجهیز مراکزی که اکنون وجود دارد و تبدیل آنها به درمانگاه‌های شبانه‌روزی اقدام شود تا مشکلات سلامت مردم کاهش یابد.

احمدی همچنین خطاب به وزیر راه بیان کرد: با توجه به آنکه برخی از مناطق داراب و زرین دشت که مساحت آنها به ۱۰ هزار کیلومتر مربع می‌رسد فاقد دسترسی مناسب هستند امیدواریم نسبت به احداثراه ها و بزرگراه‌ها اقدام کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز