خبرگزاری کار ایران

محجوب در تذکر شفاهی:

قانون الزامی بر انتشار جوابیه گزارش رسمی مجلس ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۰۴

در سال گذشته حداقل ۶ درصد یا به طور دقیقتر ۱۱ درصد به حقوق کارگران اضافه شد با توجه به میزان تورم و وضعیت دشوار کارگران لازم است که در تعیین حداقل دستمزد برای این قشر زحمتکش دقت بیشتری صورت گیرد.

نماینده مردم تهران درباره حقوق کارگران و چاپ گزارش تحقیق و تفحص طی تذکرات شفاهی در صحن علنی امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: گزارش تحقیق و تفحص گزارش رسمی مجلس تلقی می‌شود و در قانون مطبوعات جایی برای الزام آور بودن چاپ جوابیه پیش بینی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در تذکر شفاهی خود در خصوص تعیین دستمزد کارگران گفت: در سال گذشته حداقل ۶ درصد یا به طور دقیقتر ۱۱ درصد به حقوق کارگران اضافه شد با توجه به میزان تورم و وضعیت دشوار کارگران لازم است که در تعیین حداقل دستمزد برای این قشر زحمتکش دقت بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: تذکر بعدی من درباره شکایت از مطبوعات در خصوص چاپ گزارش تحقیق و تفحص است. گزارش تحقیق و تفحص گزارش رسمی مجلس تلقی می شود و در قانون مطبوعات جایی برای الزام آور بودن چاپ جوابیه پیش بینی نشده است.

محجوب در پایان اظهار داشت: به محاکم توصیه می کنیم که دقت کنند قانون الزامی در این مورد نداشته و ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز