خبرگزاری کار ایران

توکلی:

دولت در نصب‌هایش معتدل نبوده است

کد خبر : ۱۲۶۰۶۸

متأسفانه دولت از سالمندان بازنشسته استفاده می‌کند و اعمال دولت قابل دفاع نیست / هیئتی مأمور شود تا با دولت مذاکره کند، همانند چهار سال اول دولت احمدی‌نژاد که با مذاکره مسائل را حل و فصل می‌کردید و باید با دولت یازدهم نیز همین رویه را مدنظر داشته باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی معتقد است؛ دولت علیرغم شعارش در نصب‌هایش معتدل نیست و استثنای به کارگیری بازنشستگان را به قاعده تبدیل کرده است و بازنشستگان زیادی در دولت یازدهم در مناصب مدیریتی به کارگیری شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد توکلی با مخالفت طرح بکارگیری و اشتغال بازنشستگان در مشاغل اجرایی و ستادی ابراز کرد: دغدغه همکاران و علت ارائه این طرح را منطقی می‌بینم و شاهدم که دولت علیرغم شعارش در نصب‌هایش معتدل نیست و استثنای به کارگیری بازنشستگان را به قاعده تبدیل کرده است و بازنشستگان زیادی در دولت یازدهم در مناصب مدیریتی به کارگیری شده‌اند.

وی افزود: متأسفانه دولت از سالمندان بازنشسته استفاده می‌کند و اعمال دولت قابل دفاع نیست.

توکلی خطاب به نمایندگان مجلس اظهار کرد: ما نیز باید توجه کنیم که افراط نباید ما را به تفریط بیاندازد و در مرحله نخست به جای تهدید با مذاکره با دولت برخورد کنیم.

وی افزود: من عرض می‌کنم هیئتی مأمور شود تا با دولت مذاکره کند، همانند چهار سال اول دولت احمدی‌نژاد که با مذاکره مسائل را حل و فصل می‌کردید و باید با دولت یازدهم نیز همین رویه را مدنظر داشته باشیم.

توکلی ابراز داشت: نکته دیگر این است که امید به زندگی در ایران به ۷۳ سال رسیده است و با توجه به این نکته که افراد از حدود ۲۳ سالگی شروع به کار می‌کنند در ۵۳ سالگی نیز بازنشسته می‌شوند که این سن واقعی بازنشستگی نیست و کسانی که بازنشسته می‌شوند می‌توانند همچنان کار کنند و تجارب خود را به همکاران خود منتقل کند و باید این قانون را اصلاح کنیم نه اینکه مانع شویم بازنشستگان در مناصب مدیریتی به کارگیری شوند.

وی در پایان اظهار کرد: همان‌طور که مدعی هستیم حکومت باید با مردم گفتگو و مذاکره کند، مسئولان نیز باید با یکدیگر مذاکره کنند تا مسائل حل و فصل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز