خبرگزاری کار ایران

دیدار وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با کاظم جلالی

کد خبر : ۱۲۰۹۶۱

در این دیدار ضعف‌ها و چالش‌های موجود در قوانین مربوط به حوزه جوانان مورد بحثو بررسی قرار گرفت و رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت بر لزوم تدوین برنامه‌ای جامع برای ساماندهی موج جوانان تحصیلکرده‌ای که هرسال به بازار کار اضافه می‌شوند، تاکید کرد.

وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان با حضور در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با رئیس این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز شنبه ۲۵ آبان با حضور در مرکز پژوهش‌های مجلس با کاظم جلالی رئیس این مرکز دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بر اساس این گزارش وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در این دیدار برنامه‌های خود برای اداره این وزارتخانه تشریح کرد.

همچنین در این دیدار ضعف‌ها و چالش‌های موجود در قوانین مربوط به حوزه جوانان مورد بحثو بررسی قرار گرفت و رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت بر لزوم تدوین برنامه‌ای جامع برای ساماندهی موج جوانان تحصیلکرده‌ای که هرسال به بازار کار اضافه می‌شوند، تاکید کرد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در این خصوص تصریح کرد: در عملکرد کلان وزارت ورزش و جوانان باید به گونه‌ای عمل شود که از حوزه جوانان غفلت نشود چرا که انتظار از وزارت ورزش و جوانان در سطح جامعه بیشتر در حوزه ورزش وجود دارد و نباید مسائل مربوط به جوانان مغفول بماند.

در این نشست همچنین مشکلات کلان در حوزه ورزش، باشگاه داری و چالش‌های موجود مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در این رابطه گفت: یکی از موانع برسر راه جامعه ورزشی کشور دولتی بودن باشگاه‌های ورزشی است که باید در این زمینه وزارت ورزش و جوانان با ایجاد زمینه درآمدزایی و مشوق‌‍‌ها، جاذبه‌های حضور بخش خصوصی در حوزه ورزش را فراهم آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز