خبرگزاری کار ایران

نوروزی با انتقاد از عملکرد گودرزی؛

وزارت ورزش و جوانان تنها به فوتبال توجه دارد / حوزه جوانان مغفول مانده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۶۰۵

تاسفانه نگاه وزیر ورزش صرفا به فوتبال معطوف شده و این در حالی است که ورزشکاران سایر رشته ها و حتی بانوان و جانبازان و معلولین افتخارات بسیار بیشتری برای ورزش کشور کسب کرده اند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: حوزه ورزش و جوانان دو بال بزرگ این وزارتخانه است و باید شخصی آن را مدیریت کند که بتواند به هر دو حوزه اهتمام ورزد.

به گزارش ایلنا، رحمت الله نوروزی در رابطه با نحوه عملکرد وزیر ورزش و جوانان گفت: متاسفانه نگاه وزیر ورزش صرفا به فوتبال معطوف شده و این در حالی است که ورزشکاران سایر رشته ها و حتی بانوان و جانبازان و معلولین افتخارات بسیار بیشتری برای ورزش کشور کسب کرده اند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان مغفول مانده و انتقادات جدی به عملکرد وزیر در این حوزه وارد است.

وی در گفتگو با خانه ملت افزود: در حال حاضر موضوع اشتغال، ازدواج و کار آفرینی متولی در وزارت ورزش و جوانان ندارد.

نوروزی تصریح کرد: حوزه ورزش و جوانان دو بال بزرگ این وزارتخانه است و باید شخصی آن را مدیریت کند که بتواند به هر دو حوزه اهتمام ورزد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: البته معتقدیم برخی از ادغام هایی که در وزارتخانه ها صورت گرفت صرفا هزینه بر بود و بدون اینکه ساختاری برای آن تعریف شود انجام شد که همین موضوع بسیاری از مشکلات در وزارت ورزش و جوانان را به وجود آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز