خبرگزاری کار ایران

کوچک‌زاده در نطق میان دستور:

بسیجیان از ترس برچسب افراطی خوردن وظیفه خود را فراموش نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۵۰

تیم مذاکره‌کننده ایرانی جزئیات گفت‌وگو‌ها با ۱ + ۵ را به مردم بگوید / بسیجیان، این پابرهنگان محبوب خمینی و یار خامنه‌ای از ترس برچسب افراطی خوردن از سوی وادادگان وطن‌فروش وظیفه و رسالت خود را در برابر یاران شهید خویش فراموش نکنند؛ هر چند برای آن‌ها هزینه داشته باشد.

نماینده اصولگرای مجلس، با اشاره به اینکه حضور مردم موجب شکست و خذلان دشمنان شده از تیم مذاکره‌کننده ایرانی خواست جزئیات مذاکرات را از ملت پنهان نکند.

به گزارش ایلنا، مهدی کوچک‌زاده در جلسه علنی امروز مجلس با تشکر از اظهارات لاریجانی در نطق ابتدای جلسه گفت: رییس مجلس پاسخ تحریف‌ها و زشت‌گویی این روز‌ها را دادند. شایسته است ریاست جمهور هم که درصدد حاکمیت اعتدال و دولت راستگویان است و سید حسن آقای خمینی که مسئولیت حفظ و نشر آثار امام را برعهده دارند، اقدام عاجل و مناسب و در راستای محکوم نمودن اینگونه اقدامات تحریک‌آمیز، اعتدال‌سوز و حقیقت‌برباد‌ده به‌عمل آورند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: دستگاه قضایی نیز با درک شرایط و حساسیت مسائل به جرایم تحریف‌کنندگان و هتاکان به مقدسات و زمینه‌ساز افراط در هر پست و مقام و وابسته به هر بیت و خاندان عاجلاً رسیدگی کند.

وی ادامه داد: بسیجیان، این پابرهنگان محبوب خمینی و یار خامنه‌ای و مغضوب دیکتاتور‌ها نیز از ترس برچسب افراطی خوردن از سوی وادادگان وطن‌فروش وظیفه و رسالت خود را در برابر یاران شهید خویش فراموش نکنند؛ هر چند برای آن‌ها هزینه داشته باشد، زیرا دین ما به یاران شهیدمان آن است که تحت امر نایب امام زمان و ولی دوران، جان و مال و آبروی خویش را فدای گسترش انقلاب و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی کنیم.

وی در بخش دیگری از نطق خود گفت: به رئیس جمهور و همکاران ایشان متذکر می‌شوم که راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی که به واسطه ددمنشی دشمنان گریبانگیر ملت مقاوم ما شده است، تکیه بر منابع و توانایی‌های درون کشور است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم بیان کرد: یک پیشنهاد مشخص و قابل اجرا از سوی اینجانب به‌عنوان یک کار‌شناس آشنا به بخش و استعدادهای کشاورزی کشور این است که به منظور ایجاد اشتغال گسترده و کم‌هزینه و نیز دستیابی به خودکفایی در اقلام استراتژیک مانند گندم و علوفه به‌عنوان دو پیش‌نیاز اساسی اقتصاد مقاومتی، رئیس‌جمهور دستور دهد در هر استان کمیته‌هایی متشکل از استانداری و وزارتخانه‌های نیرو و کشاورزی، نسبت به شناسایی منابع عظیم و بلااستفاده مانده آب و خاک در آن استان اقدام و آن را برای کشت در اختیار خیل عظیم جوانان جویای کار و فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی قرار دهند.

این نماینده اصولگرای مجلس تصریح کرد: در چنین حالتی نیاز به اعتمادهای بیجا به درندگان عهدشکن که قرآن از آن‌ها با عنوان «الذین لا ایمان لهم» یاد می‌کند بر سر میز مذاکرات نخواهند بود و اگر به فرض محال و حقیقتاً و نه صرفاً براساس یک ادعای سیاسی خوشایند چند جوان بی‌اطلاع در یک مجمع دانشگاهی، خزانه خالی خالی هم باشد، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی ادامه داد: جا دارد هم برای یادآوری توانایی‌ها و اقتدار ملیمان به ملت شریف ایران و هم به منظور بیرون آوردن قلدران کودک‌کش بین‌المللی از خواب و خیال‌های خوش، ‌ این فراز از جمله امام را یادآور شوم که فرمود «ما را نترسانید از اینکه ما نظامی می‌آوریم، ما نظامی‌های شما را اینجا دفن می‌کنیم. ما را نترسانید از اینکه ما به خاطر انساندوستی شما را گرسنگی می‌دهیم تا بمیرید. روزی ما با خداست. ما قدرت این را داریم که از این زمین خدا روزیمان را بیرون بیاوریم. آمریکا خیال نکند با دخالت نظامی می‌تواند کاری بکند یا با حصر اقتصادی می‌تواند غلطی کند؛ ملتی که روزه می‌گیرد و شهادت را فخر خود می‌داند از این چیز‌ها نمی‌ترسد.»

کوچک‌زاده خطاب به دست‌اندرکاران مذاکرات گفت: اصلیترین عامل پشتیبانی شما ملت قهرمانی است که در همه دوره‌ها و عرصه‌ها علی‌رغم کمبودهای جانفرسا و طاقت‌فرسا، حضورشان موجب شکست و خذلان دشمنان شده؛ لذا اولا باید ملت را محرم بدانید و آنچه را طرف‌های مذاکره پیش از مذاکره با شما به دشمنان ملت ایران و بشریت وعده آن را می‌دهند، از ملت پنهان نکنید.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: برخی افراد به خود اجازه ندهند در مورد مسائلی که در حدود صلاحیت و اختیار آن‌ها نیست و بر طبق قانون اساسی باید به تایید مجلس برسد اظهارنظر بیجا کنند، زیرا دیگر آن دوره‌ای که به واسطه نفوذ دلدادگان به بیگانگان در مجلس، پروتکل الحاقی را داوطلبانه و بدون اذن مجلس به اجرا می‌گذاشتند، گذشته است و سعی نکنند وعده رئیس جمهور مبنی بر حفظ حرمت و جایگاه مجلس را بی‌سرانجام کنند.

نماینده اصولگرای مجلس تصریح کرد: به‌‌ همان اندازه که به طرف‌های مذاکره اطمینان و اعتماد می‌کنید، اگر پشتوانه عظیمی را که ملت برای شما فراهم کرد، بشناسید و بعد از اتکال به خداوند به آن اعتماد کنید، همه مشکلات برطرف خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز