خبرگزاری کار ایران

ابوترابی‌ درنخستین کنگره ۹۸۰ شهید کارگر مازندران:

دشمن شکست خورده عرصه نظامی امروز در حوزه اقتصادی ورود پیدا کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۲۹

آنچه در سال‌های اخیر شاهد آن هستیم افزایش هزینه‌های جاری است که این مسئله با اقتصاد مقاومتی سازگاری نداشته و نشان از عدم اراده استوار در اقتصاد مقاومتی است.

حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌ پیش‌ از ظهر امروز در نخستین کنگره ۹۸۰ شهید کارگر مازندران در حسینیه عاشقان شهرستان ساری، اظهار داشت: ‌مردم مازندران علاوه بر سختکوشی مردمی دین مدار هستند و خیل عظیم شهدای این استان علوی نشان از ولایتمداری و اهل ایمان بودن این استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری وی با بیان اینکه مومن در نگاه اسلام دو ویژگی دارد اول اهل ایمان و دوم اهل عمل صالح باشد تصریح نمود: باید جامعه تلاش کند در این مسیر قدم‌های بلندی بردارد و به هر میزان به معرفت ما افزوده شود و رفتار ما مبتنی بر معرفت، علم و ایمان باشد از درجه بالاتری برخوردار می‌شویم.

وی با بیان اینکه امام راحل، راهی را که تشخیص می‌دادند در آن راه صابر بودند، یادآور شد: رهبری هم اهل صبر هستند و اگر اهل صبر نبودند امروز شاهد خلق این عزت و اقتدار نبودیم.

ابوترابی در بخش دیگر سخنان خود به صبر در مسائل اقتصادی اشاره کرد و عنوان کرد: مقصود رهبری از اقتصاد مقاومتی این است که ما هزینه‌های جاری را کاهش دهیم ولی آنچه در سال‌های اخیر شاهد آن هستیم افزایش هزینه‌های جاری است که این مسئله با اقتصاد مقاومتی سازگاری نداشته و نشان از عدم اراده استوار در اقتصاد مقاومتی است.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صرف منابع کشور در امور استخدام‌ها و پرداخت‌های بی‌حساب، به تولید نخواهد رسید گفت: منابع کشور، محدود است و مدیران کشور در حوزه کاهش هزینه و افزایش درآمد، ضعیف عمل کردند.

ابوترابی‌ با اشاره به اینکه کسانی که در میدان اقتصادی می‌خواهند با دشمن بجنگند باید هزینه‌های زندگی را کاهش دهند، گفت: اما ما هزینه‌های اداره کشور را به چند برابر افزایش دادیم؛ هزینه‌های ۲۵ هزار میلیارد تومانی سال ۸۴ در سال ۹۲ به بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه باید در مذاکره اهل صبر باشیم، افزود: قدرت ما اقتدار رهبری و حماسه ۲۲ خرداد ۹۲ است و ما باید با اقتدار بر میز مذاکره حضور پیدا کنیم.

ابوترابی خطاب به حاضران در یادواره بیان کرد: از نمایندگان و دولتمردان خود بخواهید تا با توجه به منابع محدود کشور بهترین مدیریت را در مسائل اقتصادی، اشتغال داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه باید با قدرت، پای میز مذاکره حضور یافت، افزود: ‌قدرت ما در قدرت رهبری نظام، ملت و حماسه ۲۴ خرداد سال ۹۲ است که به دست ملت ایران رقم خورد و این قدرت فقط با مدیریت شایسته و رهبری پیامبرگونه رهبر انقلاب و حضور و مشارکت ملت خردمند ایران، شکل گرفته است.

ابوترابی‌فرد با اشاره به اینکه استکبار آماده نبود که در دفاع مقدس، پای میز مذاکره بنشیند، گفت: هدف دشمن، ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بود تا استقلال و شخصیت ما را از بین ببرد و این اراده دشمن است.

نائب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این راه ادامه دارد و دشمن ما را‌‌ رها نمی‌کند، خاطرنشان کرد: دشمن در عرصه نظامی شکست خورد و امروز در حوزه اقتصادی ورود پیدا کرده است.

گفتنی است در این یادواره از پنج شهید شاخص کارگری استان مازندران تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز