خبرگزاری کار ایران

نماینده دزفول به ایلنا خبر داد؛

معرفی ۴ نفر برای استانداری خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۵۴

قرار است توافقاتی با بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن برای حل مشکل افزایش قیمت تخم مرغ داشته باشیم / پس از تعطیلی مجلس کمیسیون کشاورزی در خصوص مبارزه با آلودگی هوا و الزام دولت به حمایت از استان‌هایی که در معرض ریزگرد‌ها قرار دارند بررسی‌های لازم را انجام خواهد داد.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون ۴ نفر برای استانداری خوزستان تعیین شده‌اند که تا اوایل مهر ماه تصمیم نهایی در این مورد مشخص خواهد شد.

پاپی زاد نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص برنامه کمیسیون کشاورزی پس از تعطیلات مجلس عنوان کرد: اولین دستور جلسه این کمیسیون بررسی طرح دانه‌های روغنی در بخش کشاورزی است که قرار است در این خصوص صندوقی تحت عنوان صندوق حمایت از توسعه دانه‌های روغنی تشکیل گردد و کشت دانه‌های روغنی از طریق بخش خصوصی را برعهده گیرد تا ضمن خودکفایی بیشتر در بحثکشاورزی ازخروج ارزهایی که امروز به همین دلیل از کشور خارج می‌شود جلوگیری کنیم.

وی همچنین درخصوص قیمت تخم مرغ نیز عنوان کرد: قیمت تخم مرغ به بحث‌ دان مرغ مربوط می‌شود ما در این خصوص مشکلات جدی در کشور داریم ۷۰ درصد قیمت تمام شده مرغ و تخم مرغ وابسته به‌ دان مرغ است وقتی بانک مرکزی اختصاص ارز مرجع به کنجاله‌های سویا را برداشت افزایش قیمت بیشتر شد. هم اکنون قرار است توافقاتی با بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن برای حل این مشکل داشته باشیم تا مابه التفاوت این قیمت به تولیدکنندگان داده شود و یا ارز مرجع برای این امر در نظر گرفته شود تا نهایتا در فصل جدید تولید کمتر شاهد افزایش قیمت تخم مرغ باشیم.

عضو کمیسیون کشاورزی در خصوص انتخاب استاندار اهواز افزود: مشورت‌هایی بین نماینده استان و دولت در خصوص مسائل اساسی این استان صورت گرفته است و قرار است نمایندگان دغدغه‌های مردم را به دولت منتقل کنند فکر می‌کنم تا اوایل مهرماه دولت بتواند با مشورت نمایندگان استان در شناخت نیازهای این منطقه نهایتا تصمیم گیری کند.

وی با بیان اینکه ۴ نفر برای استانداری خوزستان از سوی مجمع نمایندگان تعیین شده‌اند، گفت: ممکن است در آینده افراد دیگری نیز مشخص شوند اما تا اوایل مهرماه از میان این افراد یک نفر انتخاب خواهد شد.

پاپی‌زاده در پایان گفت: پس از تعطیلی مجلس کمیسیون کشاورزی در خصوص مبارزه با آلودگی هوا و الزام دولت به حمایت از استان‌هایی که در معرض ریزگرد‌ها قرار دارند بررسی‌های لازم را انجام خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز