خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی ایران؛

اخذ مالیات از پیمانکاران براساس دریافت لیست از پیمانکاران باشد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۴۲

در آخرین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی مقرر شد که بنای اخذ مالیات از پیمانکاران براساس دریافت لیست از پیمانکاران باشد.

دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: در آخرین جلسه این شورا مقرر شد که بنای اخذ مالیات از پیمانکاران براساس دریافت لیست از پیمانکاران باشد.

به گزارش ایلنا، غلامحسین شافعی شب گذشته در پایان جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران افزود: از جمله موضوعات مطروحه در این جلسه، دریافت مالیات از پیمانکاران بود که در گذشته مبنای این دریافت براساس اعمال یک ضریب بود که براساس ماده ۱۴ قانون جدید، مقرر شد که بنای اخذ مالیات متناسب با دریافت لیست از پیمانکاران باشد.

وی اظهار داشت: در این جلسه عنوان شد که در قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار کلمه کشاورزی که بعدا به مجموعه اتاق افزوده شده، لحاظ شود و نتیجه این تصمیم ایجاد سهمی برای نمایندگان بخش کشاورزی با توجه به انتخابات پیش رو در اتاق های کشور است و این برای ما واقعه مبارکی به شمار می رود.

رییس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: موضوع دیگر استفاده از فرصت های پیش رو در فعالیت های برون مرزی کشور و بهره گرفتن از آن با هماهنگی بخش خصوصی و دولتی بود.

شافعی اضافه کرد: یکی دیگر از موضوعات مطرح شده، حضور شورای گفتگوی اصفهان در این جلسه بود که استاندار اصفهان عملکرد سازنده آن شورا را ارایه کرد و با این گزارش به خوبی نشان داد که می توان در همه استان های کشور با همکاری بخش خصوصی، تعاونی و همراهی نمایندگان سه قوه، بسیاری از تصمیمات را در داخل استان ها اتخاذ و مشکلات را با ارایه راهکارهای محلی برطرف کرد.

دبیر شورای گفت وگو در این زمینه توضیح داد: شورای اصفهان از زمان تاسیس تاکنون ۲۸۶ مصوبه داشته که برای۱۷۴ مورد آن در استان اتخاذ تصمیم شده و باقی مانده نیز در سطح ملی پیگیری می شود، بدینوسیله بخش مهمی از مشکلات فعالان استان حل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز