خبرگزاری کار ایران

صبح امروز برگزار شد:

تجمع اعتراض آمیز مردم ساری در محکومیت توهین به مقدسات اسلام

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۰۰۳

مردم ساری در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در صحن امامزاده یحیی(ع) ساری تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مردم ساری در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم صبح امروز در صحن امامزاده یحیی (ع) ساری تجمع اعتراضی برگزار کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم تجمع اعتراض آمیز مردم استان نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم در فرانسه و آتش سوزی قرآن کریم در سوئد گفت: دشمنان با توهین به مقدسات می‌خواهند حساسیت مسلمانان به مقدسات اسلامی را کم و عادی سازی کنند.

آیت الله محمد باقر محمدی لایینی این اهانت را یک گناه بزرگ و نابخشودنی اعلام کرد و افزود: سیاست‌های عمیقا ضداسلامی عامل اصلی این اهانت هاست که ریشه در سیاست‌های استکباری صهیونیست‌ها دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با این اهانت‌ها به دنبال ایجاد اختلاف در منطقه و عادی سازی چنین رفتار‌هایی هستند که هر از چند گاه بروز می‌کند ، گفت: هشیاری به چنین مسائلی وظیفه اصلی مسلمانان جهان هست و باید با این رفتار‌ها برخورد دشمنانه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه از مجامع بین‌المللی باید اینگونه اقدامات را محکوم نمایند ، افزود: از مردم ایران نیز انتظار می‌رود که احترام مقدسات خود را حفظ کنند تا دیگر کشور‌ها به دنبال سوء استفاده نباشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز