خبرگزاری کار ایران

شیرافکن مطرح کرد:

مالک اصلی شستا، کارگران و بازنشستگان هستند/ امنیت شغلی، معیشت و مزد دغدغه‌ کارگران است

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۰۵۸

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان مازندران گفت: مالک اصلی "شستا" صندوق تامین اجتماعی است و دولت حق ندارد برای این هلدینگ بزرگ اقتصادی تصمیم گیری کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میرعلی شیرافکن، رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان مازندران گفت: سالهاست که هفته کارگر به جای برگزاری جشن، برای کارگران مرثیه سرایی می‌کنیم و کارگران در پیچ وخم مشکلات گرفتار شده اند.

وی ضمن اعتراض به تعیین مزد سال 99 کارگران گفت: شورای عالی کار متاسفانه به وظایف خود عمل نکرد و کارگران باز هم باید گرفتار تصمیم گیری‌های غیرکارشناسانه و ناعادلانه دولت و سیاست‌های غیر منطقی باشند.

این فعال کارگری گفت: کدام مسئول محترم می‌تواند با ماهی یک میلیون و 800 هزار تومان از عهده هزینه های سنگین در این کشور برآید.

وی کارگران را ضعیف‌ترین قشرجامعه توصیف کرد و گفت: امنیت شغلی، معیشت و مزد اهم دغدغه‌های کارگران هستند و از دولت و مجلس یازدهم توقع داریم کارگران را به آینده امیدوارکنند.

شیرافکن با تشکر از پیگیری مجدانه مسائل کارگری از سوی منتخبان مردم ساری و میاندورود گفت: امیدواریم منتخبان مردم به آنچه وعده داده‌اند، در صحن‌مجلس عملیاتی‌کنند و همانند برخی نمایندگان، مردم را فراموش نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز