خبرگزاری کار ایران

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور:

حمله موشکی سپاه توان و قدرت ایران را ثابت کرد/زخم هایی که بر دل استکبار ماند

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۸۰۷

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ما در حمله موشکی سپاه به دنبال کشته سازی سربازان آمریکایی نبودیم، بلکه توان ایران را ثابت کردیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، سردار سرتیپ محمد حسین سپهر امشب در اجتماع«سلیمانی ها» در مصلی ساری شهادت سردار دلاور جبهه مقاومت اسلامی شهید«حاج قاسم سلیمانی» و ابر مرد بسیجی حشد الشعبی عراق «ابوالمهدی المهندس» که در مصاف با دشمنان استکبار جان خدا را فدای قران ،اسلام و مردم مسلمان کردند را تبریک گفت.

وی در مورد چگونگی و علل به شهادت رساندن سردار «حاج قاسم سلیمانی » گفت: 40 سال مبارزه  و ایستادگی جبهه مقاومت و نه گفتن به دشمن و در برابر دشمن تسلیم نشدن یکی از علت های این حادثه بزرگ بوده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود:سردار سلیمانی در عرصه های مختلف اقتصادی،فرهنگی،دیپلماسی و علمی دشمن را مغلوب اراده دینی خود کرد و این دشمن جنایتکار چون افول و شکست مواجه شد تصمیم گرفت مرجع صدور انقلاب را به شهادت برسانند.

وی افزود: شهید «قاسم سلیمانی» کسی بود که در جبهه مقاومت اسلامی از منطقه خلیج فارس،فرات،دجله،بین النهرین تا سواحل مدیترانه حاکمیت اسلام را ترویج  ومستضعفین منطقه را تقویت کرده و به رخ دشمنان کشاند و آمریکا به دنبال این بود که چرا انقلاب اسلامی موجبات شکست استکبار را فراهم آورده است.

سردار سپهر ،تصریح کرد: این پیروزی‌های پی در پی در جبهه‌های مختلف و صدور اسلام و انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه زخم بزرگی را بردل آمریکا و اسرائیل گذاشت و به همین دلیل آنان از «سردار سلیمانی » انتقام گرفتند.

وی با بیان اینکه 82 کشور عبری، عربی، اروپایی و آمریکا می‌خواستند جبهه مقاومت را تسلیم خود کنند، افزود: اما به فضل خداوند آنان از جبهه مقاومت مانند جنگ 33 روزه لبنان شکست خوردند.

سردار سپهر،خاطرنشان کرد:ما توانستیم مهمترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق را بزنیم، امروز دیگر امنیت آمریکا و اسرائیل از بین رفته و رئیس جمهور اسرائیل می‌گوید من به هرجامی نگرم خیمه‌های امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه ای را می بینم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه چهارمین قدرت نظامی دنیا در برابر جبهه مقاومت شکست خورده است،افزود: اکنون می‌توان اهمیت تشکیل جبهه مقاومت حزب الله در در کشورهای لبنان، فلسطین، یمن، افغانستان، سوریه و یمن را فهمید که هر جا یک سیلی خوردیم صدها سیلی را به آمریکا و اسرائیل پس می‌دهیم.

وی ادامه داد: امنیت متحدان آمریکا در منطقه به خطر افتاده است، در همین روز کشورهای عربی از آمریکا التماس می ‌کردند که کاری نکند که کشورشان نابود شود.

سردار سپهر گفت: شکست آمریکا در کودتای عراق، تهدید نظامی در ایران، تحریم ‌ها و فتنه ‌های سال‌های 78، 88، 96 و 98 سبب شد تا بیش از پیش تضعیف شوند و این در حالی بود که همین آبان ماه آنان می ‌گفتند که کار ایران دیگر تمام است.

وی با بیان اینکه این بی ثبات سازی کشور آخرین گزینه آمریکایی‌ ها بود که شکست خورد، افزود: ارتقای توان نظامی جمهوری اسلامی، ارتقای عمق استراتژیک و همچنین قدرت فرهنگی و گفتمان اسلامی، دینی و معنوی و نشر این گفتمان در بین مستضعفان جهان از زخم ‌هایی بوده که بر دل استکبار مانده است.

سردار سپهر تصریح کرد: آمریکا فکر می‌کرد که با ترور سردار سلیمانی ایران تضعیف می ‌شود اما با وجود 600 پژوهشکده در آمریکا بازهم آنان در شناخت رهبر انقلاب و مردم ایران اشتباه کردند.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بیش از 20 سال قبل در سوگند شرعی یاد کردند هیچ راهی برای حفظ انقلاب بجز ایستادگی در مقابل آمریکا  وجود ندارد ؛ برای مقابله با دشمن همه مسلمانان باید ایستادگی کنند .

سردار سپهرادامه داد: اکنون آمریکایی ‌ها برای جبران این شکست مفتضحانه شایعه کردند که ایران با ما توافق کرده که کدام پایگاه را بزند و یک نفر هم کشته نشد، ما به دنبال کشته سازی سربازان آمریکایی نبودیم، بلکه توان ایران را ثابت کردیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور، گفت: 70سال است که هیچ دولت رسمی نتوانسته پایگاه نظامی آمریکا را بزند اما ما بزرگترین مرکز فرماندهی و هدایت آمریکا در غرب آسیا را منهدم کردیم و این فقط یک سیلی بوده و انتقام ما باقی مانده است.

وی افزود: وقتی ما گفتیم انتقام می‌گیریم پمپئوی خبیث و دست راست صهیونیست‌ ها لیست بلند بالایی را منتشر کرد و گفت که ما این مراکز را می زنیم و حالا چندین وزرای خارجه چه به صورت محرمانه و چه آشکارا خواستند میانجی شوند که انتقام نگیریم.

سردار سپهر گفت: رسانه‌ های رسمی آمریکا گفتند که 270 نفر در حمله موشکی ایران به پایگاه الاسد کشته شدند و ترامپ دیشب درخواست صلح می کرد و این نشان می ‌دهد، آمریکا رو به افول و سقوط است.

وی بیان کرد: امید و نشاطی که رهبر انقلاب وعده دادند بر کشورهای مسلمان حاکم می شود؛ ما به جایی رسیدیم که دشمن از نخریدن نفت ما پشیمان شده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد که ایران بدون اقتصاد نفت هم در جهاد اقتصادی پیروز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز