خبرگزاری کار ایران

کولیوند در نطق میان دستور:

دولت موضع‌گیری صحیحی در برابر استکبار داشت

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۶۹

کامرون در اقدام خبیثانه مجددا رفتار شیطانی خود را به نمایش گذاشت و موضوعاتی را که در شأن کشور خود و سایر کشورهای استعماری بود را به کشور و مردم شریف ما نسبت داد.

نایب رئیس کمیسیون شوراها وامور داخلی مجلس گفت: از دولت به واسطه رعایت خطوط اصلی نظام و موضع گیری صحیح در مقابق استکبار جهانی تشکر می کنم و انتظار می رود در مذاکرات هسته ای با جدید کامل و در مسیر اصلی اهداف نظام اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد کولیوند در نطق میان دستور خود در مجلس گفت: یکی از رفتارهای نامناسب در فضای بین المللی مذاکره آقای کامرون نخست وزیر انگلستان با رئیس جمهوری ایران بود و همانطور که انتظار می رفت با توجه به عدم اعتمادی که همواره در طول تاریخ در رفتارهای آنان بوجود آمده است و مشاهده شد کامرون در اقدام خبیثانه مجددا رفتار شیطانی خود را به نمایش گذاشت و موضوعاتی را که در شأن کشور خود و سایر کشورهای استعماری بود را به کشور و مردم شریف ما نسبت داد.

نماینده کرج در مجلس ادامه داد: باید اعلام کرد اولا شما در فضای بین المللی قیم مردم در کشورهای دیگر نیستید که چنین سخن می گویید ثانیا ملل دنیا شما و کشور شما را خوب شناخته است و همدستی شما در حمله به کشور سوریه و عراق مشخص کرده است تروریست های کنونی در امتداد اقدامات و اهداف شما اقدام می کنند.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس انگلستان را شیطان صفت و بزرگ تروریست جهان دانست و گفت: از دولت به واسطه رعایت حفظ خطوط اصلی نظام و موضع گیری صحیح در مقابق استکبار جهانی تشکر می کنم و انتظار می رود در مذاکرات هسته ای با جدید کامل و در مسیر اصلی اهداف نظام اقدامات لازم به عمل آید.

وی همچنین یادآور شد: از دولت تقاضا داریم با جدیت در خصوص بحثاشتغال که یکی از دغدغه‌های جدی کشور در شهرها و روستاها است برنامه عملیاتی ارائه کند و همچنین تدبیری صحیح در خصوص تأمین نشدن سهم دولت در قطار شهری کلان شهرها به ویژه البرز و شهرستان کرج اتخاذ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز