خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ساری تاکید کرد:

ضرورت تامین سوخت روستاییان /نهادهای دولتی حق جانبداری یا تخریب در انتخابات را ندارند

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۹۳۹

فرماندار شهرستان ساری گفت: روستاهایی که هنوز از نعمت گاز برخوردار نشدند بخشداران موظفند سوخت آنان را تامین کنند اینطور نباشد برای تهیه سوخت مورد نیاز در انتظار ثبت نام در سامانه باشند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری ،عباسعلی رضایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با یادآوری هفته تربیت بدنی و تاکید بر توسعه ورزش همگانی و سلامت روانی ،اظهار داشت : مسئولان تربیت بدنی ورزش همگانی را در شهر،بخش و روستاها پررنگ تر کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته وقف و توسعه و ترویج این فرهنگ حسنه،افزود: دستگاه ها و نهادهایی که در ساختمان های موقوفه و استیجاری مستقر هستند اجاره بهای خود را بموقع پرداخت کنند.

فرماندار ساری با تاکید دوباره بر اینکه ادارات خدمات رسان حق قطع انشعابات مدارس را به علت بدهی ندارند،گفت: در صورت سرپیچی از دستور به فرمانداری معرفی شوند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات تاکید کرد که مدیران دولتی حق ندارد علیه و یا موافق کاندید مورد نظر خود اقدام کنند در صورت مشاهده برخورد جدی می شود.

رضایی افزود: ادارات شهرستان موظف هستند در صورت نیازمندی به تجهیزات و امکانات یا حتی نیروی انسانی به ستاد انتخابات کمک کنند.

وی ادامه داد: انتخابات باید با پایبندی به قانون صورت گیرد چرا که مردم و حتی کاندیداها نیز مطالبه قانونی این رویداد مهم را دارند. نگرانی زمانی اتفاق می افتد که خودمان را از ریل قانون خارج کنیم.

فرماندار ساری گفت: توقع ندارم مسئولان ما در شهرستان بدون مطالعه  و تفکر نظراتی را ارائه کنند که مشکلات ما را افزون کند ،همه ی هدف ما حل مشکلات مردم است ،مردم از ما خدمت عملی انتظار دارند نه خدمت کلامی.

رضایی  در بخش دیگر از سخنانش به "  مازندران پاک " اشاره و خواهان اجرایی شدن این موضوع مهم از سوی شهرداران،بخشداران و دهیاران شد.

وی با بیان اینکه ساری پیشانی استان است بر ارتقای فضای سبز در بخش ها و روستاها تاکید کرد.

رضایی تصریح کرد: روستاهایی که هنوز از نعمت گاز برخوردار نشدند بخشداران موظفند سوخت آنان را تامین کنند اینطور نباشد برای تهیه سوخت مورد نیاز در انتظار ثبت نام در سامانه باشند.

وی افزود: جهاد کشاورزی برای خرید مرکبات بموقع اقدام کند تا دست دلالان کوتاه و آرامش روانی در بازار ایجاد شود.

رضایی در بخش پایانی سخنانش گفت: چنانچه دستگاه هایی با هم مشکل پیدا کردند نخست مشکلاتشان را بافرماندار مطرح کنند اینطور نباشد بدون مشورت با فرمانداری در دادگاه ها طرح موضوع کنند در صورت مشاهده با مدیر مورد نظر برخورد جدی می شود.

به گزارش ایلنا، در این جلسه بخشداران شهرستان ساری مشکلات و نیازهای بخش های خود را عنوان و خواستار رفع مشکلات با همکاری فرمانداری ساری شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز