خبرگزاری کار ایران

استاندارفارس:

بهره‌مندی از امکانات موجود در مرکز استان، حق مناطق محرو م نیز هست

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۱۵۳

بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت‌های موجود در مرکز استان، حق مناطق محروم هم هست و مردم این مناطق باید به همان امکانات دسترسی داشته باشند.

استاندار فارس گفت: بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت‌های موجود در مرکز استان حق مناطق محروم هم هست و مردم این مناطق باید به‌‌ همان امکانات دسترسی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سید محمد احمدی در بازدید سرزده از روستا‌های قلعه سفید و ده گردو شهرستان ممسنی که مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری و تنی چند از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان وی را همراهی می‌کردند با حضور در منزل شهیدان علی بخش و جهانبخش شهادت، با خانواده این شهیدان دیدار و ادای احترام کرد.

استاندار فارس در جمع مردم ده گردو افزود: بهره‌مندی از بیت المال حق تمام مردم است و مردم مناطق محروم نیز حق دارند از امکانات موجود به‌‌ همان میزان که مناطق برخوردار استفاده می‌کنند، بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید نیز از ابتدای شروع فعالیت خود در کشور، به رغم تمام مشکلات و محدودیت‌های اعتباری خدمت بی‌منت به مردم تمام نقاط کشور خصوصاً مناطق محروم و کمتر برخوردار را در دستور کار خود قرار داده است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در فارس، یکی از نیاز‌ها و خواسته‌های مناطق محروم را راه مناسب برشمرد و گفت: راه اساس همه کار‌ها و زیر بنای توسعه است و می‌کوشیم با تآمین اعتبار مورد نیاز در این زمینه اقدامات قابل توجهی در استان انجام شود.

استاندار فارس تصریح کرد: بر همین اساس، عملیات اجرایی آسفالت ۶ کیلومتر از راه روستای ده گردو تا روستای سید محمد را تا یکماه آینده و قبل از آغاز فصل سرما شروع خواهیم کرد.

احمدی، حضور مسئولان در بین مردم را یک وظیفه و توفیق بر شمرد و گفت: با توجه به گستردگی و وسعت استان فارس، می‌کوشیم تا به مناطق مختلف استان و حتی مناطق صعب العبور از جمله همین روستای ده گردو که به عنوان اولین استاندار فارس توفیق حضور در بین مردم آن را یافته‌ام سر کشی کنم.

استاندار فارس در خصوص ارتقاء منطقه پیراشکفت هم گفت: ارتقاء این منطقه به بخش در دست بررسی است که با نظر مثبت به مرکز پبشنهاد داده خواهد شد.

احمدی اضافه کرد: ارتقاء خانه بهداشت به مرکز بهداشت، گاز رسانی به منطقه و پرداخت تسهیلات جهت سرمایه گذاری در بحثپرورش ماهی نیز از دیگر مواردی است که پیگیری خواهد شد.

استاندار فارس افزود: همچنین تا پایان سال جاری با اختصاص اعتبار مناسب از دو درصد نفت و گاز و ماده ۱۸۰، مشکل آب آشامیدنی روستاهای بجکی، گجستان یک و دو، سرتنگ کوچک و بزرگ و پسکی نیز حل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز